Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurini kysyi kännissä möisinkö sille käytettyjä pikkuhousujani?

Vierailija
04.10.2006 |

Mitä sille voisi oikein vastata? En vastannut sille mitään vaan käskin mennä kotia nukkumaan päänsä selväksi, mutta musta tuntuu, että se oli ihan tosissaan, on sen verran pervo tyyppi. Rahapulakin on, joten olen ihan tosissani alkanut miettimään jos möisinkin. Mitähän se tarkoittaa käytetyllä? Paljonko voisi pyytää? Kerronko miehelle vai pidänkö sivubisneksenä? Ja tämä ei ole provo, kun joku niin kohta kuitenkin huutaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kymmenellä eurolla saa " päivityksen" pikkuhousuihin :D

Vierailija
2/6 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä kulkee mies joka ostelee käyettyjä pikkareita mutta hän tarjoo kyllä hyvää hintaa 50-100e/kpl :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät?????? Varmasti sama äijä!!! paitsi että tää naapurini on tuttu kyllä jo pitkältä ajalta, pervon oloinen on kaikkien mielestä..en ole vain kuullut että olisi muilta kysellyt pikkareita....!!! ap

Vierailija
4/6 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummahko mies? Ikää nyt jo varmaa lähemmäs 50v?? Siitä on aikaa 15v kun hän ekan kerran on mun housuja ollut ostamassa ;)

Vierailija
5/6 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sä möit sille hosujas?? Miten siis käytännössä, pidänkö mä niitä hden päivän vai pitääkö niissä olla ihan rantujakin? ap

Vierailija
6/6 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekan kerran kun kyseli oli likemmäs 20 astetta pakkasta ja keskellä jalkakäytävää pysäytti tarjos 500mk pikkareista. Toisen kerran oli kesä. Tarjos ekas 50e ja sitten 100e, mutta en silti ilennyt ;).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi