Sain kuulla että appivanhempani eivät pidä minusta. Olen ammatiltani hoitaja. Mun olis pitänyt olla lääkäri.
Olen ollut mieheni kanssa jo kaksikymmentä vuotta ja meillä on yhdessä lapsia. En kyllä aio enää auttaa appivanhempia missään. Pärjätkööt yksin ja mieheni on vapaa heistä huolehtimaan. Sitä en kiellä. Mulla on omatkin vanhemmat elossa.
Kommentit (20)
MItäs ne ite on ammatiltaan, jotain pas*ahuussin pesijöitä?
Jaa, keneltä kuulit? Kahdenkymmenen vuoden yhdessäolon jälkeen? Miten se näkyy appivanhemmista etteivät tykkää susta? Et voi suoraan kysyä asiaa heiltä?
No anoppi vähättelee mun elämää esim arvostelee ruuanlaitto taitojani. t.ap
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on taksikuski. t.ap
Olisin ymmärtänyt, jos miehesi olisi ollut lääkäri. Mutta tuo yhdistelmä on niin outo, että pitäisin tätä kyllä trollina koko juttua.
Joopa joo....
Semmoinen juttu sitten tänään.
Vierailija kirjoitti:
Aprillia :)
Ap
Olipa harvinaisen typerä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Miten se mitään elämän vähättelyä on jos anoppi moittii sun ruuanlaittotaitoja? Onko sulla ongelmia ulosannissa kun tipottain vähän kerrallaan saat tänne laitettua tietoa teidän tilanteesta. Kirjoita kunnon juttu mitä se anoppi ja appi on tehneet, sanoneet ja ilmaisseet että eivät tykkää susta. Ja mitä oot sanonut niille takaisin, miten ootte keskustelleet. Ihan kaikki yhteen syssyyn ettei tarvi yhtä lausetta yhteen kommenttikenttään kerrallaan väsätä.
Vierailija kirjoitti:
Ovat yrittäjiä. t.ap
Ai siivousyrittäjiä niinku pas*ahuussin pesijöitä?
Hoitajat trollia ihan Putinin trollin opeilla nykyään. Nämä on surkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: