Maailma ei ole tottunut halukkaisiin vanhempiin naisiin.
Aloin miettimään onko syynä se että nykyään vaihdevuodet eivät aiheuta enää haluttomuutta kuten ennen. Markkinoilla on jos jonkinlaista estrogeenitason nostajaa, eikä iän myötä halut katoa kuten ennen, jos näitä valmisteita haluaa käyttää.
Kommentit (17)
Eivät ne halut ennenkään kadonneet mutta naisten vain oletettiin "mummoutuvan" ja muuttuvat seksittömäksi joten moni nainen sopeutui siihen.
Eivät nuoretkaan kirjoita tuollaisia tviittejä, ja jos kirjoittaisivat, heitä pidettäisiin seonneina.
Olis kiva päästä kimppaan koirasi kanssa, sinua tyydyttämään, vaikka jälki liukkaille?
Työtön 54 mies Tku
Vierailija kirjoitti:
Eivät nuoretkaan kirjoita tuollaisia tviittejä, ja jos kirjoittaisivat, heitä pidettäisiin seonneina.
Ja ihan sama, jos minkä tahansa ikäinen mies kirjoittaisi.
Meillä on tietyt tuplastandardit kyllä varsinkin seksin ja siitä puhumisen suhteen. Mies olisi helposti niljakat täysääliö, kun taas naiselle sanottaisiin "go girl" tai korkeintaan "too much information".
Jokainen "you go girl!!!!" -kommentoija voisi myös kertoa mikä heidän reaktionsa olisi, jos mies kirjoittaisi vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen "you go girl!!!!" -kommentoija voisi myös kertoa mikä heidän reaktionsa olisi, jos mies kirjoittaisi vastaavaa.
Minä olen itse mies, ja pidän oikein tervetulleena Karita Mattilan tviittejä. Samoin ajattelisin, jos kirjoittaja olisi ollut kuusikymppinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vanhat miehetkin saavat iloita seksuaalisuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen itse mies, ja pidän oikein tervetulleena Karita Mattilan tviittejä. Samoin ajattelisin, jos kirjoittaja olisi ollut kuusikymppinen mies.
Olet siis alemman tason mies.
Yhtäkkiä Danny alkoi vaikuttaa ihan ok:lta.
Tai hetkinen, hänhän on haastattelussa kuvaillut, että hänellä toimivat vielä paikat. Ehkei hän olekaan niin ok.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Naamaan hierottu yli innokkuus on harvemmin kovin seksikästä, tyylikkyydestä nyt puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis alemman tason mies.
Mahdollisesti, en ole juurikaan näihin tasoteorioihin perehtynyt. Määräytyykö taso siis puritanismin-vapaamielisyyden asteella?
Rahvaanomaisia juttuja minkä ikäiseltä tahansa.
Maailma ei ole tottunut?? Jotenkin outo ilmaisu. Mun mielestä taas päinvastoin, "maailma" on tottunut jo ties mihin, seksiä tyrkitään joka kolosta ja raosta ja nurkista siihen malliin ettei kukaan hätkähdä enää mistään.
Jos tässä viitataan Mattilan julkituomaan fantasiaansa niin kyllä "maailma" on tommosia noloja päivityksiä ennenkin nähnyt. Ehkä enempi kansalaisia tuumivat sittä jotta kas, Karitakin haluaa pysyä keinolla millä hyvänsä julkisuudessa. tehdään itsestään nolo niin pysyy ihmisten mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin saavatkin, tai pitäisi saada, mutta voisin lyödä vetoa, että somereaktiot olisivat toisenlaiset. Miettikää nyt, kun mies kirjoittaisi haluavansa karvatonta ja että unelmoi kielestä alapäässään. Jengihän huutaisi kuorossa YÖÖÖÖÖK irstas sika! Canceloikaa se!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin saavatkin, tai pitäisi saada, mutta voisin lyödä vetoa, että somereaktiot olisivat toisenlaiset. Miettikää nyt, kun mies kirjoittaisi haluavansa karvatonta ja että unelmoi kielestä alapäässään. Jengihän huutaisi kuorossa YÖÖÖÖÖK irstas sika! Canceloikaa se!
Ihan sitä samaahan huudetaan nytkin. Enkä sano että se on väärin.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne halut ennenkään kadonneet mutta naisten vain oletettiin "mummoutuvan" ja muuttuvat seksittömäksi joten moni nainen sopeutui siihen.
Ennen potenssilääkkeitä oli vähän pakkokin sopeutua.
Halukkaita vanhoja naisia on ollut maailman sivu.
Vasta nyt he voivat kirjoitella seksifantasioitaan kaikkien nähtäväksi.