Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko alkaa vielä tervehtimään muutamia naapureita

Vierailija
05.04.2022 |

Joita en ole aiemmin tervehtinyt? Pitäisittekö kummallisena jos naapuri alkaisi yhtäkkiä tervehtimään sinua vaikka aiemmin ette olisi sanoneet mitään kohdatessa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi alkaa tervehtimään. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Vierailija
2/12 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit alkaa, en pitäisi kummallisena

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdi ihmeessä. Minä olen osapuoli, jota eräät naapurustossa eivät jostain syystä tervehdi. Eivätkö kuule vai mitä, en tiedä. Jatkan silti moikkaamista ja ilahtuisin, jos tervehdykseen vastattaisiin.

Vierailija
4/12 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Minä tykkään kun tervehditään. Saa jutellakin kunhan ei utele yksityisasioita tai tuputa mitään.

Vierailija
5/12 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aika normaalia:  taustalla, että "ollaan oltu niin pitkään naapureina ja nähty niin paljon, että voihan tässä alkaa tervehtiäkin".

Vierailija
6/12 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voit. Reaktioista huomaat, onko se naapureista ok vai ei. 

Meidän kadulla yksi naapuri ei reiluun vuosikymmeneen sanonut yhtään mitään. Yhtäkkiä viime kesänä alkoi tervehtiä ja oikein jutella. Olin yllättynyt mutta ihan myönteisessä mielessä. Ehkä nyt on joku luottamuskynnys ylitetty :)

Vierailija
7/12 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai voit. Reaktioista huomaat, onko se naapureista ok vai ei. 

Meidän kadulla yksi naapuri ei reiluun vuosikymmeneen sanonut yhtään mitään. Yhtäkkiä viime kesänä alkoi tervehtiä ja oikein jutella. Olin yllättynyt mutta ihan myönteisessä mielessä. Ehkä nyt on joku luottamuskynnys ylitetty :)

Eihän sitä nyt tuntemattomille jutella, vähintään se 10v pitää tarkkailla josko naapuri olisi epäilyttävä. Sen jälkeen voikin sitten alkaa tuttavalliseksi ja tervehtiä.

Vierailija
8/12 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin alkaa tervehtimään, mutta niitä näitä en osaa jutella, jos toinen ei aloita. :D Ap

Vierailija
9/12 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kyllä moikkailen lähestulkoon kaikkia lähialueen ihmisiä jotka tulee vastaan enemmän tai vähemmän päivittäin.

Aikalailla kaikki tervehtii myös takaisin, ainoat jotka ei tervehdi melkein koskaan on rauhanuskontolaisten vaimot.

Vierailija
10/12 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit alkaa tervehtimään. Meillä meni tähän muutaman naapurin kanssa 10 v. Joulukortit vaihdettiin n. 20 v. jälkeen. Harmi, että tämän korttienvaihdon jälkeen naapuri muutaman vuoden jälkeen kuoli. Tiedä, miten lämmin tuttavuus olisi muutoin syntynyt.

Vierailija
11/12 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite kyllä moikkailen lähestulkoon kaikkia lähialueen ihmisiä jotka tulee vastaan enemmän tai vähemmän päivittäin.

Aikalailla kaikki tervehtii myös takaisin, ainoat jotka ei tervehdi melkein koskaan on rauhanuskontolaisten vaimot.

Minulla raja menee oman kerrostalon ihmisissä. Heitä moikkaan myös kaupassa. Mutta lähitalojen tuttuja kasvoja en. Jotkut koiranulkoiluttajat jostain kauempaa ovat alkaneet spontaanisti keskustella, ja heitä tervehdin.

Vierailija
12/12 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla raja menee oman kerrostalon ihmisissä. Heitä moikkaan myös kaupassa. Mutta lähitalojen tuttuja kasvoja en. Jotkut koiranulkoiluttajat jostain kauempaa ovat alkaneet spontaanisti keskustella, ja heitä tervehdin.

Meillä ei onneksi ole kuin pari kerrostaloa tuolla perällä, muuten rivaria ja okt:tä.

Moikkailu tekee alueesta kaikille viihtyisämmän ja turvallisemman tuntuisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan