Mihin syndroomaan kuuluu
Se että ei tykkää yllätyksistä, vaan haluaa etukäteen tietää mitä seuraavan tunnin sisällä tapahtuu, esim jos johonki lähdössä niin siitä pitää ilmottaa etukäteen, eikä niin että nyt mennään, silloin tulee stressi ja menettää hermot
Kommentit (11)
Miksi kaikista ihmisen ominaisuuksista ja luonteenpiirteistä pitää aina pyrkiä tekemään joku syndrooma ja keksimään joku diagnoosi? Miksi ei voida hyväksyä sitä että me joka ikinen ollaan oman laisiamme ja reagoidaan asioihin omalla tavallamme?
Pitäisikö kaikkien olla toinen toistensa klooneja, samanlaist aharmaata massaa?
En tiedä, mutta pirun rasittavaa tää on...
En kyl osaa yhtään sanoa. Oon enempi tissimiehiä.
Mä olen juuri tuollainen. Pidän sitä luonteenpiirteenä, en perusteena millekään diagnoosille.
hitaasti lämpiävä tempperanmentti. ei syndrooma, luonteenpiirre vaan
Tuo kuuluu hermo heikkouteen. Myös tietynlaiseen autisminkirjoon.
Kukaan toinen ihminen ei voi sanella, koska minä teen jotain tai lähden johonkin. Ymmärrän tällaisen tilanteen vain lapsen kohdalla. Lapsellekin on asiallista kertoa hyvissä ajoin, koska lähdetään ja leikit pitää lopettaa.
Minulla on asperger, ja en ole ikinä pitänyt yllätyksistä, edes positiivisista sellaisista. Käsittääkseni on melko yleistä autismikirjon ihmisillä.
ei välttämättä mikään syndrooma, on vaan sellainen persoona, joka ei pidä odottamista tapahtumista ja yllätyksistä. Aika moni on sellainen, toisilla se on vaan keskimääräistä voimakkaampi piirre.