Sain selville että kissani on hankkinut minulle henkivakuutuksen ja merkinnyt itsensä edunsaajaksi
Senkö takia se aina pyrkii portaissa jalkoihini...? 😳
Kommentit (17)
Kissat on juuri tuollaisia, ovelia ketkuja. Mulla on niitä kolme, jotenkin ovat juonineet itsensä tänne luksusluokan täysihoitoon syömään kalleinta kissanruokaa.
Laita yöksi ovi kiinni kun nukut...
Ja sulle esittää rakastavaa misua?
Kurnnnauuuuu 😻😼
samaa portaissa kamppaamista yrittää meidän kissa, meille kummallekin. Saa tosissaan varoa kun kietoo itseään joka portaalla jalan ympäri, ei tiedä onko takana vai edessä ja häntä perk-le se vielä omat kiemuransa tekee vaikka kissa itse olisi jo alemmalla portaalla.....ei ihme että monet vanhukset kompastuu kissaan, kun näin ei-vanhuskin on helisemässä, varsinkin niissä portaissa.
onko aloittaja huolehtinut kissan eläkemaksut ajantasalle, ettei kisu jää ilman eläkettä, jos henkivakuutus ei riitä
Vierailija kirjoitti:
NiIn HaUsKaA tÄmÄ tEiDäN TätIeN hUuMorI 🤣😂
Ihan sama mutta tajuathan että se teikäläisten y-lauta on ankein, turhautunein ja huumorintajuttomin saitti koko pohjoisella pallonpuoliskolla?
Varo kellarin portaita!
Valot voivat "yllättäen" katketa.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Kissahan se on nainenkin.
Miten kissa voi olla ihminen?
On jo pitkä ketju aiheesta Mistä tiedän paljonko kissani on tienannut eläkettä tms
Hauskoja vinkkejä☺
Toivottavasti kissasi on huolehtinut huoltovarmuudestaan ja varannut kotivaraksi whiskasia ja hiekkaa muutaman viikon tarpeisiin? Voi kestää ennen kuin ruumiisi löydetään jos asut yksin . No, toisaalta sinusta riittää naposteltavaa kissalle joksikin aikaa.