Työkaverin ihastus vai ei sittenkään
Luulin jo että työkaverini on ihastunut, mutta nyt yhtäkkiä ei laittele viestejä ja on muutenkin etäisempi. Itse en ollut kiinnostunut, miksi olen silti pettynyt?
Kommentit (7)
Kun on nähnyt sinusta, ettei saa kaipaamaansa vastakaikua, on ottanut etäisyyttä. Kyllähän sitä voi pettyä, jos menettää ihailijan.
Voit sitten vanhana miettiä että juna meni jo.
Voit alkaa arvostaa työkaveriasi, jos ei ole yhteydessä. Jos olet mukava kun tapaatte, voit saada hänet taas koukkuun. Älä leiki kuitenkaan jos et ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Nautit huomiosta.
Kaikki naiset nauttii. Ei mitään uutta auringon alla.
Useimmat ihmiset, sekä naiset että miehet, jostain syystä luulevat jatkuvasti toisten olevan ihastuneita itseensä. Moni on luullut minunkin ihastuneen itseensä, sellaisetkin, joista en juurikaan ole pitänyt. Jossakin määrin huvittavaa. Ei poista sitä tosiasiaa, että ihastumisia tapahtuu eli sinä, joka jo otit hieman kierroksia, voi olla totta sinun kohdallasi. Kuitenkin suurin osa on väärinymmärryksiä. Tätä ei ole tarkoitettu pahalla eikä hyvällä, vaan huvittavana tosiasiana. Olen itsekin erehtynyt, mutta sitähän ei yleensä huomaa. Muiden kohdalla helpompaa. Joskus tosin on myös kiusallista, joko vain yhden tai kaikkien kannalta.
Pelaa mielipeliä. On onnistunutkin kun postailet tännekin. Ei jatkoon.