Vanhemmat utelee ja kyselee koko ajan olenko saanut töitä.
En ole työllistynyt 3 vuoteen ja saan koko ajan näitä kyselyitä. Mietin pitäisikö valehdella että sain töitä?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Jos nuo kyselyt häiritsee, ehdotan että pyydät heitä olemaan kyselemättä.
Sanoin jo mutta eivät usko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin jo mutta eivät usko!
Sano uudelleen ja perustele. Ole vakuuttavampi.
Sanot että kerrot kyllä jos saat.Vai etsitkö edes?Jos et niin sano se niin voi lakata kyselytkin...
Mä sain kans noita kyselyitä. Ei auttanut vaikka sain töitä kun kyseltiin sitten joko olen saanut oman alan töitä. Argh.
Sano että et jaksa mennä koska liian kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Oisko aika mennä töihin?
Missä ne työt on? Mitä osaamista siellä tarvitaan? Ja millainen palkkaus?
Kyselee työhaluinen työtön.
Muuta pois sieltä vanhempiesi nurkista ja elätä itse itsesi. Sitten voit sanoa että ei kuulu teille.
Anoppi kyselee myös, kukaan muu ei. Tekisi mieli sanoa sille että ei kuulu sille! Ja kun ei edes kysy minulta asiasta suoraan!
Vierailija kirjoitti:
Muuta pois sieltä vanhempiesi nurkista ja elätä itse itsesi. Sitten voit sanoa että ei kuulu teille.
Öh? :D olen asunut omillani jo 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tukien nostaminen ole mitään itsensä elättämistä.
ihan normaalia käytöstä vanhemmilta, haluavat sinun pärjäävän elämässäsi ja se ei oikein onnistu ellei tee työtä
ehkäpä sinun pitäisi enemmän miettiä sitä työnhakuun panostamista kuin miettiä mitä vanhempasi sanovat
tsemppiä työhakuun👍
Voit ihan mennä vanhempiesi kotia ja kertoa heille suoran kasvotusten heidä kyselyt loukkaa sinua .Pyydät heitä lopettaman kyselyt aiheesta.He ovat sinun vanhempia ,mutta et asu heidän luonna.Olet täysi ikäinen ja sinulla on oikeus ilmaista miltä tuntuu heidän kyselyt kulloinkin asiasta. Vedä selkeät rajat oman elämäsi ja vanhempien puttumisesta elämääsi.Uskon silloin suhteesi vanhempiin myös tulevaisuus toimii paremin.Ymärtävät olet itsenäinen aikuinen ihminen!
Onko sulla mitään koulutusta tai työkokemusta? Jos työhaastattelussa sanot olleesi 3v. työttömänä, et varmasti saa töitä!
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla mitään koulutusta tai työkokemusta? Jos työhaastattelussa sanot olleesi 3v. työttömänä, et varmasti saa töitä!
Ei eikä kiinnosta.
On syytäkin kysellä jos et 3 vuoteen ole tehnyt mitään. Olisi jo aika.
Vierailija kirjoitti:
HUutis
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jos oot joku 17 vuotias.