Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päiväkotikuvaus

Vierailija
24.09.2015 |

Älkää ny hyvät äidit menkö sinne päiväkotikuvauksiin sähläämään mukaan, lapsethan hermostuu ku äiti on paikalla. Ja se hyvästijättö tapahtuu vartin ennen kuvaustapahtumaa niin räät ja itkut saa pois kuvasta. Se mesta EI ole äideille, antakaa kuvaajan tehdä työnsä. Teistä EI ole muuta kuin haittaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ne on näitä äitejä joilla on vauva mukana, esikoinen päiväkodissa ja itse vauvan kanssa kotona. 

Vierailija
2/4 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:21"]

Kuka sinne menee sössimään? :D meillä sattui kuvaus lapsen vapaapäivälle niin jätin sen sinne hoitoon ja odotin itse autossa 50min! Luulin siis että se olisi nopeammin hoidettu, että olisivat sen minun vapaapäivää viettävän skidin kuvanneet ensin ja sitten ne muut, mutta joo, en todellakaan jäänyt paikalle roikkumaan. Meiltä yksi mamma joutui ryhmäkuvaan mukaan kun ei sen skidi sitä pois päästänyt.

[/quote]

No miksi ihmeessä olisivat vaihtaneet järjestystä vain koska sulla on vapaapäivä? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinne menee sössimään? :D meillä sattui kuvaus lapsen vapaapäivälle niin jätin sen sinne hoitoon ja odotin itse autossa 50min! Luulin siis että se olisi nopeammin hoidettu, että olisivat sen minun vapaapäivää viettävän skidin kuvanneet ensin ja sitten ne muut, mutta joo, en todellakaan jäänyt paikalle roikkumaan. Meiltä yksi mamma joutui ryhmäkuvaan mukaan kun ei sen skidi sitä pois päästänyt.

Vierailija
4/4 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siellä edes saa olla vanhempi mukana! Itse olin kerran sen hetken, kun 1-vuotiaasta ja 4-vuotiaasta otettiin sisaruskuva.