Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ulkonäköä tai olemusta pitää kommentoida?

Vierailija
24.09.2015 |

Tätä en käsitä.

Jos joku haluaa pukeutua vähän erilailla, miksi sitä saa avoimesti tuijottaa ja kommentoida.

Tai jos on pulleampi kuin muut, miksi tätäkin saa tuijotella ja kommentoida ja jopa haukkua esim juuri keskutelupalstalla.

Tai jos vaikka joutuu kävelemään kyynärsauvoilla, tämäkin on suuri tuijotuksen aihe. miksi?

Eikö jokainen saa olla sellainen kuin haluaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi nyt vaan on niin äärikonformistinen että minkäänlaista erilaisuutta ei siedetä

Vierailija
2/18 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Itse en ole vielä tähän ikään mennessä ymmärtänyt mikä halu esim. tuntemattomilla tai pitkän aikaa tapailemillani miehillä on kritisoida ulkonäköäni. Mitä nautintoa siitä saa? Miksei hae visuaalisesti miellyttävämpää seuraa jos kerta olen niin helvetin ruma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa takasi, niin loppuu jauhaminen. Huomannut moisen.

Vierailija
4/18 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:30"]

[/quote]

Ei lopu, se haukkuja vastaa vähättelemällä sanomaansa tai kertomalla, että vain vitsaili. Vaikka tosiasiassa puhui totta, muttei voi myöntää sitä suoraan että halusi loukata.

Ainoa keino on pysyä tuollaisista erosta.

Vierailija
5/18 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse tätä ikinä ymmärtänyt. Jo yläasteella sanoin ikätovereilleni että ovat idiootteja jos kommentoivat vaikka jonkun ulkopuolisen pukeutumista, mitä se heille kuuluu miten joku täysin random ihminen pukeutuu? Tai mille hän näyttää? Mitä se ketään kiinnostaa? En ymmärrä.

Vierailija
6/18 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Small talk. 

Vierailija
7/18 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanne maailmaa ei ole, jossa jokainen osaisi käyttäytyä aina tismalleen oikein niin kuin ohjekirjoissa sanontaan.

Vierailija
8/18 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:30"]Sanokaa takasi, niin loppuu jauhaminen. Huomannut moisen.
[/quote]

Ei kannata alentua moukkien tasolle

Vierailija
9/18 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:33"]

[/quote]

Ei lopu, se haukkuja vastaa vähättelemällä sanomaansa tai kertomalla, että vain vitsaili. Vaikka tosiasiassa puhui totta, muttei voi myöntää sitä suoraan että halusi loukata.

[/quote]No mulle ainakin on loppunut vittuilu tiettyjen ihmisten taholta. Kun olen sanonut takasin, ettinyt toisen heikkouden ja iskenyt siihen. Poikkeuksia voi olla. Mutta pysyy kuspäät pois tieltä useimmiten tällä keinoin. Kokeile, ei maksa mitään

Vierailija
10/18 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Verronkin lihavia tai tosi laihoja haukutaan. Lukeeko näiden otsassa, että haukua minua? Ei.
Jos lihavuus tai laihuus ällöttää, niin pysykää poissa näistä ihmisistä. Hekään eivät tarvitse teitä, heitäkin ällöttää teidän asennevammaisuutenne.

Vierailija
11/18 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:36"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:33"]

[/quote]

[/quote]No mulle ainakin on loppunut vittuilu tiettyjen ihmisten taholta. Kun olen sanonut takasin, ettinyt toisen heikkouden ja iskenyt siihen. Poikkeuksia voi olla. Mutta pysyy kuspäät pois tieltä useimmiten tällä keinoin. Kokeile, ei maksa mitään

[/quote]

Parille miehelle olen tuota testaillut ja tulos: loukkaantuivat verisesti + suuttuivat asiasta. Kas kummaa, kun samat säännöt eivät päde heihin mitä minuun. Että nykyisin mieluummin olen ihan yksin.

Vierailija
12/18 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö sattuu olemaan se, millä ihmisiin tehdään ensivaikutelma. Rehellisesti voin sanoa, että joskus nähdessäni mauttoman ja epäimartelevan asun, päivittelen sitä kaverilleni. Alapeukuttakaa, mutta ymmärtäkää myös, että en todellakaan ole ainoa nainen, joka pitää juoruamisesta ;)

Vierailija
13/18 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se on kivaa

Vierailija
14/18 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jotenkin sen vielä ymmärtää että kommentoi kaverille oikeasti mautonta toisen ihmisen asua. Jos sen tekee niin ettei tämä mauttomasti pukeutunut sitä kuule. 

Mutta se, että kommentoidaan jotain päin naamaa? 

Itse olen aina ihmetellyt ihmisiä, jotka tulevat kertomaan että näytän kamalan väsyneeltä, tai että minulla on finni nenässä, tai että minulla on kampaus ihan lytyssä koska kävelin kaatosateessa töihin. Kuulun vielä siihen ihmisryhmään, jota ei kehuta koskaan, joten sitä suuremmlla syyllä mietin että miksi ne minun "vikani" pitää ääneen tuoda esille? 

Vierailija
15/18 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, pitäähän moukilla aina olla keinoja tuoda esiin moukkamaisuutensa.

Vierailija
16/18 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa puolustautua. Erityisen pienikasvuinen ja hintelä luokkakaveri haukkui veljenpoikaani apinaksi tjtk, koska veljenpojallani on isohko suu, paksut huulet ja hyvin valkoiset hampaat näkyvät erityisesti hymyiltäessä kokonaan. Veljenpoikani totesi: "No jos minä olen apina, miten sinä olet jäänyt tuollaiseksi kääpiöksi?". No pahasti oli sanottu ja pitäsi varmaan kääntää se toinenkin poski, mutta tuo tilanne ratkaisi noiden kahdenvälisen kiusaamistilanteen eikä kumpikaan kommentoinut sen koommin toisen ulkonäköä. Ihan söpöjä muuten olivat kumpainekin!   

Vierailija
17/18 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:24"]

Tätä en käsitä.

Jos joku haluaa pukeutua vähän erilailla, miksi sitä saa avoimesti tuijottaa ja kommentoida.

Tai jos on pulleampi kuin muut, miksi tätäkin saa tuijotella ja kommentoida ja jopa haukkua esim juuri keskutelupalstalla.

Tai jos vaikka joutuu kävelemään kyynärsauvoilla, tämäkin on suuri tuijotuksen aihe. miksi?

[/quote]

Jokainen saa olla sellainen kuin haluaa. Sitä ei estä kukaan. Kuten ei kukaan voi myöskään estää minua katsomasta, jos näen jotain epänormaalia joka minua kiinnostaa. Saatan myös keskustella muusta kuin siitä että on "ilmoja pidellyt", esim. juuri ohi kulkeneesta saumasukilla ja koroilla varustautuneesta uraohjuksesta. Hommaa itsetunto. T: uraohjus maihareissa

Vierailija
18/18 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:24"]

Tätä en käsitä.

[/quote]

Jokainen saa olla omanlaisensa. Valitettavasti kaikilla ei ole sitä sivistystä tai käytöstapoja, jolla voisi kohdata toisen ihmisen tasavertaisena tai samanarvoisena eli ihmisen ihmisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän