Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset syövät väsymykseen SOKERIA, vaikka sokerin syöminen väsyttää vain lisää?? Todella hölmöjen puuhaa. Ruisleipä ja rasvaton maito on niille, joiden pitää jaksaa.

Vierailija
04.04.2022 |

Sokeri on tehokas keino saada vain kroppa sekaisin.

Jotenkin älytöntä tämä tämän päivän metrin pituiset energiajuomatölkit ja viiden suklaalevyn pakkaukset.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se leipä ja rasvaton maito sen parempaa ole.

Vierailija
2/24 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se leipä ja rasvaton maito sen parempaa ole.

Ei se merilevä ja kaurajuoma sen parempi ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri tuntuu auttavan hetkellisesti. Ruisleivästä ja maidosta ei saa samaa tunnetta. Lisäksi väsyneenä esim. suklaan maku kun piristää mieltä.

Vierailija
4/24 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nuoriso tulee koulusta, olen nähnyt niiden ostavan keksejä lähimarketista. Huoh.

Vierailija
5/24 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Kettoo pittää syödä,,, ei kasviksii.. Kylläpäsm se maksa riittää jos halluu c-vittamiinii, näinmpäs se on, jämptisM...!

Vierailija
6/24 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvattoman maidon (karmea teollinen feikkituote) luontainen ja terveellinen rasva on korvattu sokerilla.

Vierailija
7/24 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nuoriso tulee koulusta, olen nähnyt niiden ostavan keksejä lähimarketista. Huoh.

Ja mä katselen usein ostoksilla, kuinka nuoret miehet ruokkiksella työporukoissa tulevat marketista, ja hyppäävät firman pakuun, ja useimmiten on roiskeläppä ja sokerinen juissipurkki kourassa.

Vierailija
8/24 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisleipä pierettää, no ottaa leivän kanssa hernekeittoa, juomaksi piimää ja jälkiruuaksi mämmiä :D

Vierailija
9/24 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorittua maitoa ei kiitos juon täysmaitoa silloin kun maitoa juon.

Vierailija
10/24 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruisleipä pierettää, no ottaa leivän kanssa hernekeittoa, juomaksi piimää ja jälkiruuaksi mämmiä :D

Keitetty kananmuna vielä ruisleivälle, niin siitä se tärähtää menemään.

Vierailija
11/24 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmän vasikat tarvii maitoa, ei aikuiset ihmiset ja rasvaton vielä tankinpesuvettä yäk!

Vierailija
12/24 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän lähikaupassa osa yläasteikäisistä ostaa välipalaksi täytetyn ruisleivän ja vesipullon.

Ovat varmasti huomanneet kuinka paljon paremmin ruisleivällä jaksaa.

Vierailija
13/24 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaton maito ei ole ravintoarvoltaan mitään ja ruisleipä suolistolle aika moinen työsarka.

Vierailija
14/24 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin eilen pari ruisleipää ja meinasin nukahtaa.

Vierailija
15/24 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin meidän lähikaupassa osa yläasteikäisistä ostaa välipalaksi täytetyn ruisleivän ja vesipullon.

Ovat varmasti huomanneet kuinka paljon paremmin ruisleivällä jaksaa.

Mahtavaa, että on vielä ylä-asteelaisia, jotka katsovat mitä syövät. Minun koulussani (ammattikoulu) nuoret käyvät ruokatauolla hakemassa lähikaupasta kroisanttia ja ediä.

Vierailija
16/24 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse vapauduin sokerikoukusta 3 v sitten kun uskalsin tunnustaa asian ja otin itseäni niskasta kiinni.

sen jälkeen jaksaminen on ihan eri tasolla, aamu-unisuus kadonnut ja nautin liikkumisesta. painoa lähtenyt 23 kg. ruisleipä ja maito ja hedelmät yms. kasviksey.

Vierailija
17/24 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omena, appelsiini ja muut hedelmät piristävät vielä ruisleipääkin paremmin. Jos tulee enemmälti esim. omenoita syötyä pidemmän aikaa, samalla muu, kuten leipä ja roskaruoka jää vähemmälle ja olen tuntenut hoikistuvani ja ehkä verenpainekin laskee kun olo on tietyllä tavalla "levollisempi" mutta kuitenkin pirteämpi, verrattuna jos on mennyt roskaruokasyöpöttelyksi, minkä jälkeen on semmoinen kireä, ahdistava, pinkeä ähkymäinen, epämiellyttävä olo ja pyrkii väsyttämään, apaattinen mitään aikaansaamaton olo.

Vierailija
18/24 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se aloittajalle kuuluu, mitä ihmiset syövät. Etenkin kun puhuu täyttä pjaskaa. Sokeri piristää todella!

Vierailija
19/24 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole motään alkavaa diabetesta niin kyllä se sokeri piristää ja antaa voimaa. Vai, miksi ap kuvittelet kestävyyslajeissa nautittavan sokerisia kuntojuomia ja geelejä, jotta jaksaa kauemmin ja kovempaa?

Sokeria ei toki normielämässä kannata jatkuvasti puputtaa.

Vierailija
20/24 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka syö väsymykseen sokeria? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi