Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 22v ja vituttaa kun sukulaiset...

Vierailija
23.09.2015 |

Olen 22v ja vituttaa kun sukulaiset aina kyselevät että milloin alan seurustelemaan tai löydän itselleni naisen. En koskaan keksi edes mitä sanoa... Haluan opiskella ja mahdollisesti elää itsekseni vielä jonkin aikaa, kun tuntuu että parisuhteessa voimat menisivät sitten sen parisuhteen hoitamiseen ja lisäksi minun päätösvaltani kaikesta puolittuisi ja tulevaisuudensuunnitelmillenikin pitäisi heittää hyvästit...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että yks mies olis kiikarissa eli huijaat, että olet homo. Johan ovat hiljaa sen jälkeen. Mulle tepsi hyvin.

nimim. sukulaisten piinama

Vierailija
2/18 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat mut mukaa sukujuhliin ja puhut musta kuin tyttöystävästä mutta ollaan vaan ystävii. Ok?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 19:03"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 18:05"]

No eikös se vähän niin ole? Ei nyt ihan puolitu varsinaisesti, mutta täytyyhän monessa asiassa ottaa aina toinen huomioon. Tällä hetkellä kun yksin asun ym. niin voin tehdä mitä haluan kyselemättä kenenkään mielipidettä tai mitään. Iso nälkä 3:30 aamulla? Hella päälle ja bokserit jalassa kokkaamaan. :)

[/quote]

Ja tyttöystävä estää, aika rajoittunut näkemys seursutelusta.

[/quote]

Kyllä se pienessä asunnossa kyrsii, kun keittiön äänet kuuluu makkariin. Jos sinulla on herätys aamukuudelta ja olet nukkumassa, mutta mies alkaa kolistella keittiössä aamuyöstä, niin kyllä se käy hermojen päälle. Koettu on! Nykyisin asutaan kaksikerroksisessa kämpässä eikä keittiön äänet kuulu. Tämä on ihan luksusta, kun saa nukkua rauhassa!

Ap on ihan oikeassa siinä, että toisen huomioonottaminen kuuluu seurusteluun. Sitä paitsi keskellä yötä herätetty tyttöystävä on kiukkuinen!

Vierailija
4/18 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 19:03"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 18:02"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 17:12"]

Olen 22v ja vituttaa kun sukulaiset aina kyselevät että milloin alan seurustelemaan tai löydän itselleni naisen. En koskaan keksi edes mitä sanoa... Haluan opiskella ja mahdollisesti elää itsekseni vielä jonkin aikaa, kun tuntuu että parisuhteessa voimat menisivät sitten sen parisuhteen hoitamiseen ja lisäksi minun päätösvaltani kaikesta puolittuisi ja tulevaisuudensuunnitelmillenikin pitäisi heittää hyvästit...

[/quote]

Päätösvalta kaikesta puolittuu? Miksi?

[/quote]

No eikös se vähän niin ole? Ei nyt ihan puolitu varsinaisesti, mutta täytyyhän monessa asiassa ottaa aina toinen huomioon. Tällä hetkellä kun yksin asun ym. niin voin tehdä mitä haluan kyselemättä kenenkään mielipidettä tai mitään. Iso nälkä 3:30 aamulla? Hella päälle ja bokserit jalassa kokkaamaan. :)

[/quote]

[/quote]

No tuo nyt oli vain yksi esimerkki. Tarkoitus oli tuoda ilmi että elän muutenkin aika lailla spontaanisti ja muilta kyselemättä. En usko että mahdollinen tyttöystävä hirveästi tykkäisi kaikesta mitä satun aina keksimään... En esimerkiksi jaksa harrastaa mitään yhtä asiaa kovin pitkään, joten keksin jatkuvasti kaikkea uutta (ja typerää).

Tällä hetkellä työn alla on keksiä miten saan noihin keskustan bussipysäkkien aikataulumonitoreihin jonkun oman videon pyörimään :D viimeisin tempaus taisi olla kun sain valmistajalta lahjakortin kun reklamoin eräästä tuotteesta, niin photoshoppasin ja ostelin tulostustarvikkeet ja kokeilin meneekö väärennetty lahjakortti myös läpi... menihän se, mutta koska en ole rikollinen niin selitin sitten asian ja maksoin normaalisti.

Mutta siis pointti on se että tykkään tehdä paljon kaikkia omia juttuja enkä halua menettää sitä aikaa ja vapautta...

Vierailija
5/18 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 19:26"]

Otat mut mukaa sukujuhliin ja puhut musta kuin tyttöystävästä mutta ollaan vaan ystävii. Ok?

[/quote]

Et kyllä halua mun suvun sukujuhliin... voi luoja... sitäpaitsi sitten ongelma vain etenisi siihen että milloin hankitaan lapsia... sitä voi olla jo vähän hankalampi esittää :D

Vierailija
6/18 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan ettei ole ketään sopivaa tai sanot juuri noin kuin tossa vistissä.. haluat opiskella ja elää yksin jonkin aikaa

Vierailija
7/18 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 17:14"]

Sanot vaan ettei ole ketään sopivaa tai sanot juuri noin kuin tossa vistissä.. haluat opiskella ja elää yksin jonkin aikaa

[/quote]

No eihän tuollainen nyt sukulaisilleni mene läpi sitten millään. Oletus on (suvussamme) että viimeistään parikymppisenä löydetään joku ja viimeistään 25v pitäisi olla jo lapsia tulossa. Minä en jumalauta ymmärrä miksi pitäisi olla noin, tuohan on vain iso askel huonoon koulutukseen, rahahuoliin ja sen sellaiseen.

Sukuni on varmaan joku  wt-suku kun lisääntymistä arvostetaan ylitse kaiken muun...

Vierailija
8/18 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain WT sossutapaukset tekee lapsia alta kolmekymppisenä.

Vierailija
9/18 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 17:19"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 17:14"]

[/quote]

No eihän tuollainen nyt sukulaisilleni mene läpi sitten millään. Oletus on (suvussamme) että viimeistään parikymppisenä löydetään joku ja viimeistään 25v pitäisi olla jo lapsia tulossa. Minä en jumalauta ymmärrä miksi pitäisi olla noin, tuohan on vain iso askel huonoon koulutukseen, rahahuoliin ja sen sellaiseen.

Sukuni on varmaan joku  wt-suku kun lisääntymistä arvostetaan ylitse kaiken muun...

[/quote]Sano että naiset ei taida olla sun juttu vaan pidät enempi miehistä.. siihen loppuu utelut lapsien hankkimisesta! no vakavasti puhuttuna oot jo 22v, mitä sun asiat kuuluu sukulaisille? sano niille että jos vielä kyselette niin et ikinä hommaa naista itelles ja siten jää myös ne lapset saamatta. Oletko ainoa lapsi? entä jo vaan sanot ettet halua lapsia ja kehoitat sukulaisiasi pitämään huoli omista asioista. Jos asut pienellä paikkakunnalla niin muuta heti pois kun tilaisuus tulee, pääset eroon suvusta ja saat omaa rauhaa.

Vierailija
10/18 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 17:12"]Olen 22v ja vituttaa kun sukulaiset aina kyselevät että milloin alan seurustelemaan tai löydän itselleni naisen. En koskaan keksi edes mitä sanoa... Haluan opiskella ja mahdollisesti elää itsekseni vielä jonkin aikaa, kun tuntuu että parisuhteessa voimat menisivät sitten sen parisuhteen hoitamiseen ja lisäksi minun päätösvaltani kaikesta puolittuisi ja tulevaisuudensuunnitelmillenikin pitäisi heittää hyvästit...
[/quote] No voi hellanlettas.. Raasu.

Vierailija
11/18 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, mutta ei paljo kiinnosta mitä sukulaiset hönöilee. Sanot niille, että et halua samanlaista paskervillen koiraa ku minkä ne on nainu.

Vierailija
12/18 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sama täällä, vanhemmat ei onneksi kysele, mutta muut sukulaiset...pappanikin mielestä olen jo siinä iässä että pitäisi naimisiin mennä, mutta ei kiitos. Ehkä voisin seurustella jos sopiva tyyppi löytyisi, mutta eipä ole vielä tullut vastaan :D
N22

Vierailija
13/18 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
14/18 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Vierailija
15/18 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että on niin paljon naisia tyrkyllä ettet osaa valita.

Vierailija
16/18 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isäkin (47 v, itse 21) koko ajan kyselee että kun käyn baarissa niin miksen eti sieltä "emäntää" itselleni. Ehkäpä siksi kun ei kiinnosta perinteinen baari-iskentäkulttuuri ja olen muutenkin niin laiska. Kerkiihän tota vielä, baarit on mulle ensisijaisesti juomiseen ja kavereiden kanssa olemiseen.

Vierailija
17/18 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut seurustella 19-23-vuotiaana, mutta miehiä ei kiinnostanut seurustelu. Onneksi olen kouliintunut siihen niin, ettei enää minuakaan kiinnosta.

Vierailija
18/18 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]