Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sergein puhelimen näyttö hajalla

Vierailija
23.09.2015 |

tuossa iltsanomien haastattelussa. Onko tavallista vielä siinä kolmekymppisillä, että näytöt hajoaa puhelimissa? Itselläni ei. Eikä Sergein puhelin edes Iphone, joka hajoaa normaalia helpommin. Heittänyt seinään vihaisena?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puhelimen näyttö hajosi, kun luisti sängynreunalta lattialle. Oli siis hälyttänyt herätyksen ja venyttelin siinä ja puhelin putosi. Olen yli viisikymppinen.

Vierailija
2/9 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin näyttö rikki, tippui kaakelilattialle. Olen 33. Aika kaukaa haettua :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiiät, et sillä on puhelimen näyttö rikki?

Mulla pieni särö yläkulmassa. Niin ja mulla on iPhone. Ollaan tunteikkaita ihmisiä me iPhonen omistajat.

Vierailija
4/9 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo todellista miten vainoharhaista tää porukka täällä on :DD

Vierailija
5/9 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tiputtanut lattialle tabletin ja puhelimen. Molemmat rikki. Ikää 42. Mitä tästä voisi päätellä? Onko huostaanotto aiheellinen?

Vierailija
6/9 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nela on todistettavasti mennyt yksin Nuuksioon. Jos mies olisi mennyt perässä, niin varmasti he olisivat sopineet puhelimessa jonkun treffipaikan. Poliisilla olisi varmastikin tieto tästä puhelusta tai viestistä. Varmasti miehen liikkeet Nelan katoamispäivänä on selvitetty. 

Vierailija
7/9 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää vain se, että miten tuon ikäinen ja työssäkäyvä ihminen ei hanki uutta tai korjaa rikkoutunutta. Opiskelijalla sen vielä hyvin ymmärtää.

Vierailija
8/9 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sergei?

Vierailija
9/9 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään ihmeellistä, että puhelin putoaa vahingossa lattialle ja menee rikki. Omassa tuttavapiirissäni moni työssäkäyväkin on sen verran tarkka rahoistaan, ettei heti osta uutta tilalle, jos laite kuitenkin toimii.