Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys kynsitietäjille

Vierailija
23.09.2015 |

Minulla on peukalon kynnessä pystysuora halkeama, jota en ole saanut kasvatettua pois. Vaikka olen säännöllisesti leikannut kynttä, niin aina se on jossain välissä revennyt uudestaan/lisää eikä ole päässyt parantumaan. Mitään laastaria en jaksa pitää kynnen päällä niin kauan, että saisin halkeaman kasvatettua pois, yritetty on. Alan olla kypsähtänyt tähän tilanteeseen, halkeama/repeämä on ollut minulla jo yli vuoden ja on ärsyttävää, kun kynnen reunan haljennut kohta aina tarttuu johonkin ja repeää lisää.

Olisiko tähän ratkaisuna esim. rakennekynsi? Onko se jonkinlaista massaa, joka laitetaan kynnen päälle, vai miten se homma toimii? En normaalisti kasvattele kynsiäni saati lakkaa, mutta tämän halkeaman korjaamiseksi olisin valmis teettämään tähän yhteen kynteen kestävän suojakuoren. Kehtaanko mennä tällaisen asian kanssa johonkin kynsistudioon vai nauretaanko minut sieltä pihalle?

Kommentit (3)

Vierailija
2/3 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, rakennekynsiä voi rakentaa massasta. Ei ne mihkään sua sieltä naura, just tollasten kynsiongelmien takia meneminen on tosi yleistä! Sinne vaan :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille! Tuo teepussifiksaus näyttää hyvältä sen puolesta, että on aika näkymätön. Pitää vaan käydä jostain ostamassa kynsiliimaa. Myydäänkö sellaista esim. Prismoissa? Rakennekynsi taas olisi helpompi, kun en ole käsistäni niin kätevä enkä askartele näiden kynsien kanssa muutenkaan. Kiitos rohkaisusta tämänkin vaihtoehdon suhteen. On aika iso kynnys mennä tuollaiseen paikkaan, joka on niin kaukana siitä omasta elämänpiiristä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi