Kissa leipoo
Onko kellään muulla kokemusta siitä että kissa tulee leipomaan juuri siitä missä itsellä on kipua? Itsellä siis vatsa ollut pari päivää alhaalta oikealta puolelta todella kipeä (lääkärissäkin käyty,mutta käski sieltä vain seurailla tilannetta) ja nyt eilen ja tänään kissa on jostain syystä tullut leipomaan juuri siitä kohdasta mihin sattuu - mistähän se tietää juuri sen oikean kohdan (tekee tota leipomista kyllä muulloinkin, harvemmin kylläkin). Ihan kuin koittaisi helpottaa mun oloa <3
Kommentit (2)
No, silloin kun keliakia ja palleatyrä oli vielä diagnosoimatta ja helvetillisissä tuskissa makoilin sängyllä niin kissa tuli kerta toisensa jälkeen kipeän mahan päälle makoilemaan :D Teki aika julmetun kipeää, koska en pystynyt aikoihin nukkumaan edes kyljellään, koska sekin aiheutti kipua. Kissalle ei mennyt jakeluun, että se mahan päällä köllöttely ei nyt oikein sovi kuvioon. Toisaalta kissa on usein osannut tulla luokse "lohduttamaan", kun on ollut mieli matalalla. Tulee minuun kiinni kehräämään. Tuossa ensiksi mainitussa tilanteessa koirani tosin tiesi minun olevan kipeä. Vartioi minua koko valveillaoloaikansa. Jopa suihkuun ja vessaan tuli mukaan niin, että oli kosketuksessa minuun. Oli levoton ja tuijotti ovea, jos olin poissa kotoa (lähinnä lääkärissä tai lähikaupassa).
Kissat on niin viisaita <3 Ole iloinen, että sulla on noin hyv ystävä! Se yrittää auttaa :3