Leikkitreffit?
Kertokaapa tietämättömälle ja sosiaalisesti rajoittuneelle mammalle miten päiväkoti-ikäisen lapsen ihmissuhteita hoidetaan? Neljävuotiaalla lapsellamme on yksi tosi hyvä kaveri päiväkodissa, mutta koronan takia yhtäkään vanhempainiltaa ei ole järjestetty ja lisäksi kaverin hoitopäivä on todella lyhyt, joten en ole ikinä nähnyt lasta enkä hänen vanhempiaan. Lapsemme haluaisi kovasti leikkiä tämän kaverinsa kanssa joskus illalla, mutta miten tällaista voi ehdottaa ihmisille joita ei ole koskaan nähnyt, ei tunne edes nimeltä eikä yhteystietoja ole? Mulla ei tule muuta mieleen kuin lappu päiväkodin kautta jossa on meidän yhteystiedot mutta voiko tämän tehdä jotenkin tyylikkäämmin?
Uskaltaako edes ehdottaa, miten ihmiset yleensä suhtautuu näihin? Tuntuisiko tämä kauhean hyökkäävältä, miten itse suhtautuisitte? Olisiko joku leikkipuisto hyvä paikka, onko oma/toisen koti jo liikaa? Mun puoliso on sitä mieltä että ihan typerää, mutta huomaan miten lapsi kaipaa välillä kaveriaan ja leikkiseuraa...