Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokra-asunto Vantaalta, mistä alkuun?

Vierailija
23.09.2015 |

Olen muuttamassa pois avoliitosta ja tarvitsen asunnon. Olen vakituisessa työssä mutta varaton :/ työpaikka sijaitsee Vantaalla joten toivon asuntoakin sieltä jottei tarvitse seutulippua maksaa, se on nimittäin kallis. Kuljen siis työmatkat julkisilla.

Mulla on kova stressi ja shokkivaihe päällä koska erouutinen tuli yllättäen. Tiedän että jonot pitkät eikä asuntoja välttämättä riitä kaikille.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 12:24"]

Olen muuttamassa pois avoliitosta ja tarvitsen asunnon. Olen vakituisessa työssä mutta varaton :/ työpaikka sijaitsee Vantaalla joten toivon asuntoakin sieltä jottei tarvitse seutulippua maksaa, se on nimittäin kallis. Kuljen siis työmatkat julkisilla. Mulla on kova stressi ja shokkivaihe päällä koska erouutinen tuli yllättäen. Tiedän että jonot pitkät eikä asuntoja välttämättä riitä kaikille.

[/quote]

Vuokraovi.com

Vierailija
2/10 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikotie.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öaita vahti noihin vuokraovi ja oikotie vuokra-asunnot -palveluihin. 

Kun löytyy sopiva, menwt näytölle ja täytät hakemuksen. Henkkarit mukaan.

Näin hankitaan vuokra-asunto.

Vierailija
4/10 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat heti hakemuksen Vantaan kaupungin asuntoihin ja VVO.lla on paljon asuntija Vantaalla. Hakemuksen voi varmaan tehdä netissä. Lumo asuntoja saa aika nopeastikin. Ne on kyllä kalliita.

Vierailija
5/10 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungille, VVO:lle, SATOlle ja VAV:lle ainakin hakemukset. 

Vierailija
6/10 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku saanut edellä mainittujen kautta yksiötä tai kaksiota? Helvetti kun stressaa ja ahdistaa tämä. Palkkakin vielä niin helkkarin pieni, 1250€ pyöreästi jää käteen :/ ei tuolla ihan huikeita vuokria maksella.

Ap

Vierailija
7/10 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 12:31"]Öaita vahti noihin vuokraovi ja oikotie vuokra-asunnot -palveluihin. 

Kun löytyy sopiva, menwt näytölle ja täytät hakemuksen. Henkkarit mukaan.

Näin hankitaan vuokra-asunto.
[/quote]

OPETTRLE KRJOITTAMAAN

Vierailija
8/10 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:42"]Onko joku saanut edellä mainittujen kautta yksiötä tai kaksiota? Helvetti kun stressaa ja ahdistaa tämä. Palkkakin vielä niin helkkarin pieni, 1250€ pyöreästi jää käteen :/ ei tuolla ihan huikeita vuokria maksella.

Ap
[/quote]

Asumistukea saanet noilla tuloilla

Vierailija
9/10 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:51"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:42"]Onko joku saanut edellä mainittujen kautta yksiötä tai kaksiota? Helvetti kun stressaa ja ahdistaa tämä. Palkkakin vielä niin helkkarin pieni, 1250€ pyöreästi jää käteen :/ ei tuolla ihan huikeita vuokria maksella.

Ap
[/quote]

Asumistukea saanet noilla tuloilla
[/quote]

En minä vaan saa ja asun VVO:n asunnossa Hakunilassa, kaksio ja vuokra 740€. Käteen kuussa 1200€ ja jotain senttejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan