Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko kokeilleet meikin "leipomista"?

Vierailija
23.09.2015 |

Eli erityinen tekniikka millä meikkiä vedellään erittäin paksu kerros naamaan, niin että lopputulos näyttää todella tasaiselta. Tekniikka selitetään täällä:

http://www.iltalehti.fi/meikki/2015092120392505_mn.shtml

Mietin tuota, että mitenhän tuo mahtaa käyttäytyä rasvoittuvalla iholla? Lähteekö tuosta lohkeilemaan ikään kuin kokkareina tuo koko kerros kun ihosta erittyy tarpeeksi rasvaa? En omista tuollaista meikinkiinnitysainetta, eikä viitsisi turhaan hommata, jos koko tekniikka ei omalle iholle sovi ollenkaan.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 17:57"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 16:18"]

Testattu on ja toimii hyvin. Laadukkailla meikeillä onnistuu ja tulee todella kaunis ja kestävä lopputulos. Millään halvoilla paskoilla ei kannatta lähteä testaamaan sillä meikkaus on myös yksi taiteen laji..eli välineiden pitää olla hyviä ja laadukkaita. Itse käytän pelkästään macin tuotteita sekä grimaksen luomiväriä.näissä tuotteissa paljon pigmenttejä. Kun "leipoo" meikkiä niin harjoittelu on kaiken a ja o..älä siis tee tätä ensimmäistä kertaa kun olet lähdössä juhlimaan tunnin päästä! Ja aurinkopuuterilla sekä poskipunalla pystyy tekemään sopivia varjostuksia. Mikään meikkivoide ei näytä paksulta pakkelikerrokselta kun se tehdään oikein ja ajan kanssa, lopputuloksesta saa erittäin kauniin ja kestävän esim hääjuhlaan. Kannattaa siis kokeilla kunnolla ensiksi ennen kuin arvostelee. Toki paskoilla välineillä ja huonosti tehdyllä pohjalla tulet näyttämään batmanin jokerilta joten treeniä paljon..ja panostakaa niihin meikkeihin jos haluatte naaman pysyvän kauniina ja meikin siistinä!

[/quote]

Höpsis. Sinulle vain ei ole kukaan hennonut kertoa, että näytät yhtä kankealta ja jauhoiselta kuin hymytyttöpatsas.

[/quote]

Kas näin vastaa katkera joka ei osaa edes meikata ja sanoo että on tyytyväinen itseensä ilman PAKKELEITA :D Lol! 

Vierailija
2/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 12:44"]

Epäilen, että luonnossa ei näytä kovinkaan raikkaalta tai kestä siistinä pitkään. Valokuvat ovat hieman eri juttu (kuvausmeikki on muutenkin asia erikseen) eikä meikki ole tuolloin ehtinyt suttaantua pienessä ajassa, jos oletetaan, että kuvat on otettu heti meikkaamisen jälkeen. Mutta kuulisin mielellään myös kokemuksia, että miten on toiminut?

[/quote]

Itseäkin epäilyttää, mutta myös kiinnostaa. Kuvat tuossa jutussa näyttää kyllä hyviltä, mutta voiko se näyttää oikeasti luonnolliselta.

ap
[/quote]

Vetaise pakkelit naamaan

Veikkaan että On kamala

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 12:44"]

Epäilen, että luonnossa ei näytä kovinkaan raikkaalta tai kestä siistinä pitkään. Valokuvat ovat hieman eri juttu (kuvausmeikki on muutenkin asia erikseen) eikä meikki ole tuolloin ehtinyt suttaantua pienessä ajassa, jos oletetaan, että kuvat on otettu heti meikkaamisen jälkeen. Mutta kuulisin mielellään myös kokemuksia, että miten on toiminut?

[/quote]

Itseäkin epäilyttää, mutta myös kiinnostaa. Kuvat tuossa jutussa näyttää kyllä hyviltä, mutta voiko se näyttää oikeasti luonnolliselta.

ap
[/quote]
Tätä mieltä minäkin olen ollut aina ja siksi olen jättänyt meikkaamisen hyvin vähälle. KUNNES, kävin meikattavana eräitä juhlia varten oikein ammattilaisella ja ihmettelin kun hän sanoi että älä säikähdä, laitan reilusti aluksi kasvoille puuteria ym, naamani oli siis valkoinen paikka paikoin ja ihan lopuksi hän suti ylimääräiset pois. Meikki oli todella kevyt (kyllä) ja luonnollisen näköinen, ei todellakaan mikään raskas ja meikatun näköinen! Tänään sitten luin tuosta "leipomisesta" ja heti välähti, että sillä tyylillä se sen minun meikin teki ja kyllä, olin ihan ällikällä lyöty, koska todellakin olin aina ollut siinä uskossa, että se liika pakkelointi näyttää luonnottomalta ja raskaalta, vaan eipä se näin ollutkaan!

Vierailija
4/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 12:44"]

[/quote]

ap
[/quote]

Vetaise pakkelit naamaan

Veikkaan että On kamala
[/quote]
Ei kannata veikata yhtään mitään, jos ei ole kokemusta.

Vierailija
5/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 16:18"]Testattu on ja toimii hyvin. Laadukkailla meikeillä onnistuu ja tulee todella kaunis ja kestävä lopputulos. Millään halvoilla paskoilla ei kannatta lähteä testaamaan sillä meikkaus on myös yksi taiteen laji..eli välineiden pitää olla hyviä ja laadukkaita. Itse käytän pelkästään macin tuotteita sekä grimaksen luomiväriä.näissä tuotteissa paljon pigmenttejä. Kun "leipoo" meikkiä niin harjoittelu on kaiken a ja o..älä siis tee tätä ensimmäistä kertaa kun olet lähdössä juhlimaan tunnin päästä! Ja aurinkopuuterilla sekä poskipunalla pystyy tekemään sopivia varjostuksia. Mikään meikkivoide ei näytä paksulta pakkelikerrokselta kun se tehdään oikein ja ajan kanssa, lopputuloksesta saa erittäin kauniin ja kestävän esim hääjuhlaan. Kannattaa siis kokeilla kunnolla ensiksi ennen kuin arvostelee. Toki paskoilla välineillä ja huonosti tehdyllä pohjalla tulet näyttämään batmanin jokerilta joten treeniä paljon..ja panostakaa niihin meikkeihin jos haluatte naaman pysyvän kauniina ja meikin siistinä!
[/quote]

Mikäs wannabe Raili Hulkkostelija täällä käskee muita olemaan meikkaamatta ellei tuotteet ole yli satasen maksavia ja jos ei ole ammattilainen :D halvemmillakin meikeillä saa ihan hyvän naaman itelleen ja tottakai harjoitus tekee mestarin, jos on varaa laittaa puuteriin se 40 euroa niin senkun pistää. Vähäsen inhottavaan sävyyn asiasi lauoit vaikka osa oli asiaa toki...

Vierailija
6/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut, kun yleensä raskas meikki näyttää luonnossa melkoiselta naamiolta.

Vierailija
7/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytynee kokeilla.

Vierailija
8/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 19:16"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 17:57"]

Testattu on ja toimii hyvin. Laadukkailla meikeillä onnistuu ja tulee todella kaunis ja kestävä lopputulos. Millään halvoilla paskoilla ei kannatta lähteä testaamaan sillä meikkaus on myös yksi taiteen laji..eli välineiden pitää olla hyviä ja laadukkaita. Itse käytän pelkästään macin tuotteita sekä grimaksen luomiväriä.näissä tuotteissa paljon pigmenttejä. Kun "leipoo" meikkiä niin harjoittelu on kaiken a ja o..älä siis tee tätä ensimmäistä kertaa kun olet lähdössä juhlimaan tunnin päästä! Ja aurinkopuuterilla sekä poskipunalla pystyy tekemään sopivia varjostuksia. Mikään meikkivoide ei näytä paksulta pakkelikerrokselta kun se tehdään oikein ja ajan kanssa, lopputuloksesta saa erittäin kauniin ja kestävän esim hääjuhlaan. Kannattaa siis kokeilla kunnolla ensiksi ennen kuin arvostelee. Toki paskoilla välineillä ja huonosti tehdyllä pohjalla tulet näyttämään batmanin jokerilta joten treeniä paljon..ja panostakaa niihin meikkeihin jos haluatte naaman pysyvän kauniina ja meikin siistinä!

[/quote]

Höpsis. Sinulle vain ei ole kukaan hennonut kertoa, että näytät yhtä kankealta ja jauhoiselta kuin hymytyttöpatsas.

[/quote]

Kas näin vastaa katkera joka ei osaa edes meikata ja sanoo että on tyytyväinen itseensä ilman PAKKELEITA :D Lol! 

[/quote]

Höpsis. Osaan meikata ja meikkaan mielelläni muitakin, kun ovat vuosien varrella huomanneet taitoni ja osaavat pyytää. Kun on taitava, ei tarvitse vaivata naamalleen taikinaa tuotteista kuten Mac ja Grimas, joita markkinoidaan hyväuskoisille teineille laatutavarana.

Vierailija
9/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 19:24"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 12:44"] Epäilen, että luonnossa ei näytä kovinkaan raikkaalta tai kestä siistinä pitkään. Valokuvat ovat hieman eri juttu (kuvausmeikki on muutenkin asia erikseen) eikä meikki ole tuolloin ehtinyt suttaantua pienessä ajassa, jos oletetaan, että kuvat on otettu heti meikkaamisen jälkeen. Mutta kuulisin mielellään myös kokemuksia, että miten on toiminut? [/quote] Itseäkin epäilyttää, mutta myös kiinnostaa. Kuvat tuossa jutussa näyttää kyllä hyviltä, mutta voiko se näyttää oikeasti luonnolliselta. ap [/quote] Tätä mieltä minäkin olen ollut aina ja siksi olen jättänyt meikkaamisen hyvin vähälle. KUNNES, kävin meikattavana eräitä juhlia varten oikein ammattilaisella ja ihmettelin kun hän sanoi että älä säikähdä, laitan reilusti aluksi kasvoille puuteria ym, naamani oli siis valkoinen paikka paikoin ja ihan lopuksi hän suti ylimääräiset pois. Meikki oli todella kevyt (kyllä) ja luonnollisen näköinen, ei todellakaan mikään raskas ja meikatun näköinen! Tänään sitten luin tuosta "leipomisesta" ja heti välähti, että sillä tyylillä se sen minun meikin teki ja kyllä, olin ihan ällikällä lyöty, koska todellakin olin aina ollut siinä uskossa, että se liika pakkelointi näyttää luonnottomalta ja raskaalta, vaan eipä se näin ollutkaan!

[/quote]

Voi olla kyllä niin, että se ammattilainen teki puuterista "jarrut", joihin päätyy variseva luomiväri ja muut sotkut. Ystävä opiskeli aikoinaan maskeeraajaksi, ja teki tuommoiset, kun meikkasi.

Vierailija
10/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 19:24"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 12:44"] Epäilen, että luonnossa ei näytä kovinkaan raikkaalta tai kestä siistinä pitkään. Valokuvat ovat hieman eri juttu (kuvausmeikki on muutenkin asia erikseen) eikä meikki ole tuolloin ehtinyt suttaantua pienessä ajassa, jos oletetaan, että kuvat on otettu heti meikkaamisen jälkeen. Mutta kuulisin mielellään myös kokemuksia, että miten on toiminut? [/quote] Itseäkin epäilyttää, mutta myös kiinnostaa. Kuvat tuossa jutussa näyttää kyllä hyviltä, mutta voiko se näyttää oikeasti luonnolliselta. ap [/quote] Tätä mieltä minäkin olen ollut aina ja siksi olen jättänyt meikkaamisen hyvin vähälle. KUNNES, kävin meikattavana eräitä juhlia varten oikein ammattilaisella ja ihmettelin kun hän sanoi että älä säikähdä, laitan reilusti aluksi kasvoille puuteria ym, naamani oli siis valkoinen paikka paikoin ja ihan lopuksi hän suti ylimääräiset pois. Meikki oli todella kevyt (kyllä) ja luonnollisen näköinen, ei todellakaan mikään raskas ja meikatun näköinen! Tänään sitten luin tuosta "leipomisesta" ja heti välähti, että sillä tyylillä se sen minun meikin teki ja kyllä, olin ihan ällikällä lyöty, koska todellakin olin aina ollut siinä uskossa, että se liika pakkelointi näyttää luonnottomalta ja raskaalta, vaan eipä se näin ollutkaan!

[/quote]

Voi olla kyllä niin, että se ammattilainen teki puuterista "jarrut", joihin päätyy variseva luomiväri ja muut sotkut. Ystävä opiskeli aikoinaan maskeeraajaksi, ja teki tuommoiset, kun meikkasi.
[/quote]
Voi olla, en tiedä kun en tosiaan oo mikään pro näissä jutuissa, mutta kyllä se ainakin samalta tuntui kun tuo leipominen, oli siinä poskilla ja otsalla semmoset soosit että! :D eikä varmaan otsalle tarvii jarruja luomiväriä varten?

Vierailija
11/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee ihan noin montaa vaihetta kuin tuossa linkissä. Ensin meikinpohjustajaa ja peitevoidetta. Persikkaan vivahtava peitevoide peittää mun tummat silmänaluset hyvin. Päälle reilusti irtopuuteria, paitsi alaluomen juonteisiin mahdollisimman ohuesti, muuten rypyt korostuu. Annan olla jonkun aikaa ja huiskin ylimääräiset pois. En käytä meikkisieniä tai kiinnityssuihkeita. 

Irtopuuteri mitä käytän sisältää antiperspiranttia (ostettu punanaamiosta), se pitää hyvin rasvaisuuden poissa, vinkkinä AP:lle kun kysyit.

Vierailija
12/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu nyt taas :'DD en jaksa lainata koko paskaa, mutta naurattaa nää jotka sössöttää että täytyy olla aina ne kalleimmat tuotteet jotta saadaan jotain aikaan. Kyllä mä nyt sanoisin, että se oma osaaminen vaikuttaa eniten. Mä en ymmärrä miten joku grimaksen luomiväri voi vaikuttaa siihen osaako tehdä esimerkiksi smokyeye silmämeikin. 

Vierailija
13/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/37 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä pitää kokeilla!

Vierailija
15/37 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mitä merkkejä käytät tuon meikkipohjan tekemiseen? Luomivärin merkki kai ei ole kovin olennainen nyt tässä.

Vierailija
16/37 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii ehkä nuoressa naamassa just sen ajan kun otetaan kuva ja naama on niin sanotusti peruslukemilla. Mutta esim. mun 45 v naamassa koko päivän vaikka töissä - olis varmaan pelottava näky ja näyttäisi satavuotiaalta kun pakkeli alkaisi lohkeilla.

Vierailija
17/37 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein ymmärrä tuota ohjetta. Ehkä pitäisi etsiä youtubesta joku video. Kun tuossa sanotaan että täytyy siis laittaa meikkivoidetta ja puuteria ja sitten huiskia ylimääräiset pois. Mutta käytännössä, jos meikkivoidetta ja puuteria on siis sellainen lilluva läjä siinä poskilla, niin eihän se mihinkään lähde huiskimalla. Selittäkää nyt vähän paremmin kuin tuossa.

Vierailija
18/37 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin muutama kuukausi sitten kun tuota alkoi näkyä blogeissa ja todellakin toimii! Peittää kuin photoshop :D arkimeikkiin toki vähän raskas ja työläs, mutta bilemeikissä nykyään must.

Vierailija
19/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 12:44"]

[/quote]

ap

Vierailija
20/37 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kokeillu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme