Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaakohan ebaysta tilata lastenleluja?

Vierailija
23.09.2015 |

Niin moni tulee kiinasta. Tiedän kyllä, että moni lelukaupankin leluista tulee mutta joskus kuulin juttuja, että ei olisi tutkittu eikä testattu leluja :/

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo vielä lapsia, enkä tiiä mistään mitään, mutta Kiinasta en kyllä tilais ebayn kautta mitään tommosta.

Vierailija
2/3 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan oman harkinnan mukaan. Kannattaa miettiä tilaako mitään hyvin pienelle lapselle, jolla on vielä tukehtumisvaara eikä voi olla varma irtoaako leluista osia. Voi myös miettiä materiaalien myrkyttömyyttä, eli en välttämättä tilaisi esim. leluja joita pieni lapsi vielä tunkee suuhunsa ja imeskelee. Muuten sitten voikin ihan perusjärjellä ajatella, kuinka vaarallinen nyt joku peruslelu voi olla (Kiinassa, Taiwanissa, Indonesiassa jne tehdään suurin osa Suomessakin myytävistä leluista. Toki täällä jälleenmyyntiin tulevilla tuotteilla on vähän enemmän kriteerejä, joita sitten pistokokein silloin tällöin testataan.).

Kiinasta voi muuten ihan hyvin tilata tuotteita. Ei se Kiina mikään mörkö ole ja sieltä päin on paljon suht luotettavia toimittajia (jonka näkee palautteesta, jos positiivista palautetta on yli 90 % niin aika tyytyväisiä asiakkaat ovat olleet). Tietysti kannattaa huomioida se, että jos halvalla myydään niin laatu ei välttämättä ole viimeisen päälle priimaa. Ja tulli tietysti kannattaa huomioida, ei kannata tilata liian kalliita tuotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tilannut paljon leluja kiinasta. Suurin osa on ollut hyviä ja on voinut lapselle antaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä