Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheltä viesti aamulla

Vierailija
03.04.2022 |

Kerroin työkaverimiehelle pitäväni yhdestä leffasta ja seuraavana aamuna hän laittoi mulle tähän leffaan liittyvän kuvan. Sen oli varmasti tarkoitus olla hauska juttu.

Kertoisko edes siitä, että on miettinyt mua pienen hetken aamulla?

Olen tosi ihastunut, mutta en jotenkin torjunnan pelossa uskalla tehdä mitään aloitetta, hänkin hiukan ujo ehkä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis vaikka joku mies paikalla kertomassa mielipiteensä. Ap

Vierailija
2/24 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se varmaan miettimättä ole sitä kuvaa laittanut. Mutta työkaverimieshän ei oo kai kovin hyvä idea? Vai onko kyseessä joku tosi tilapäinen työ, jossa on ilmeistä, että vähintään jompi kumpi teistä ei missään olosuhteissa jatka kauan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole livekavereita joilta kysellä?

Vierailija
4/24 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa, jos on työkaveri, jos ovat vapaita.

Vierailija
5/24 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon määräaikainen ja eikä nyt ihan koko ajan töissä nähdä. Ap

Vierailija
6/24 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saattaisin laittaa kuvan jos olisi ollut edellisenä päivänä puhetta ja tulisi yhtäkkiä jostain mieleen. Ei tuosta voi vielä mitään sanoa.

-Mies

Vierailija
7/24 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Vierailija
8/24 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kavereita on mutta ne on yleensä uusintoja.

Vierailija
9/24 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on, mutta kai tätä nyt kysyä sai. En toisaalta halua heti kaikille yhdestä viestistä kertoa. Ap

Vierailija
10/24 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se haittaa, jos on työkaveri, jos ovat vapaita.

No riippuu tietysti työpaikastakin jonkin verran. Ei se kaikissa tilanteissa hyvä idea ole. Riippuu tietysti miten läheinenkin työkaveri on, eli joudutteko tekemään oikeasti yhteistyötä vai onko se vain joku naapuriosaston moikattava, jonka kanssa et oikeasti yhdessä työskentele.

Ei se suhde niinkään, vaan se, jos se ei onnistukaan...

Vierailija
11/24 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa peppua sulta, on vaan varovainen aluksi.

Vierailija
12/24 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ison riskin otti lähettäessään kuvan. siitä voi saada metoon

Vierailija
13/24 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä haluaa. Mies kertoo jos on muusta kiinnostunut kuin pelkästä piparista.

Vierailija
14/24 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla. Oon vähän huono viestitteleen ja joskus on vaikea keksiä sanottavaa. Siittä huolimatta saatan joskus haluta laittaa toiselle viestiä. Sillon esim kuva tai gif on sellasia mitä laitan

Vierailija
15/24 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä haluaa. Mies kertoo jos on muusta kiinnostunut kuin pelkästä piparista.

Leffakuva viittaa enemmän takaosastoon.

Vierailija
16/24 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdan aina, että täällä saa vaan puhua ikäviä juttuja ja kaiken pitää aina olla huonosti, että saa jonkun järkevän vastauksen.

Ei mua kiinnosta yhtään onko mies samalla työpaikalla, näin parikymppisenä on hiukan avoin vielä työpaikan vaihdolle.

Yllätyin lähinnä tuosta viestistä tänään aamulla ja mietiskelin, että oliko hänen tapansa osoittaa mulle jotain. Mutta luultavasti ei, ehkä aika sitten näyttää! Ap

Vierailija
17/24 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kun mä tänä aamuna sain viestin jo vähän seiskan jälkeen, niin ihan varmasti on mua mietitty ja vieläpä ensimmäisenä herätessä. Uskoisin, että sinua on mietitty myös!

Vierailija
18/24 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on tosi ihquu.

Koita vaikka keskittyä töihin.

Vierailija
19/24 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdan aina, että täällä saa vaan puhua ikäviä juttuja ja kaiken pitää aina olla huonosti, että saa jonkun järkevän vastauksen.

Ei mua kiinnosta yhtään onko mies samalla työpaikalla, näin parikymppisenä on hiukan avoin vielä työpaikan vaihdolle.

Yllätyin lähinnä tuosta viestistä tänään aamulla ja mietiskelin, että oliko hänen tapansa osoittaa mulle jotain. Mutta luultavasti ei, ehkä aika sitten näyttää! Ap

No laita sille viesti takaisin. Joku mukava (ei kuvaa mistään letusta sitten tässä vaiheessa!) :D

Vierailija
20/24 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se minusta kertoo, että hän on miettinyt. Mutta millä tasolla, sitä ei voi tietää muu kuin hän ja se selviää jatkamalla tutustumista. Voi olla silkkaa ystävyyttä. Miehenä en itse lähtisi iskemään työkaveria, mutta kaverillisesti voisin viestitellä ja vaikka tavata vapaa-ajallakin. Parista työkaverista on tullut ihan kavereita sekä miehistä että naisista. Mutta aina ollut semmoinen motto että älä pasko sinne mistä syöt, nuo työpaikkaromanssit kun voivat olla aika riskialttiita yhteisölle.