Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovistestissä haamu, voiko olla raskaana?

Vierailija
23.09.2015 |

Siis kuukautisten pitäisi alkaa huomenna ja minä olen malttamaton eikä ole raskaustestejä kotona (sillä olen liian malttamaton!). Ovulaatiotestejä oli ja ajattelin kokeilla sellaista aamupissasta sillä sanotaan, että ovistesti voi näyttää raskauden.

No siihen tuli vain yksi viiva ja tarkemmalla pällistelyllä vieressä on hailakka toinen viiva,  ns. viivanpaikka. Jos tuo olisi raskaustesti niin sanoisin että se on haamu, vain liian aikaisin tehty testi mutta positiivinen tulos.

Nyt en tiedä mitä ajatella kun kyseessä oli ovulaatiotesti... Tuleeko tuo viivanpaikka aina? En taida olla raskaana?

t. malttamaton testihullu av-mamma

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kellään kokemusta?

Vierailija
2/7 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovistestiin tulee aina kaksi viivaa, positiivisessa viivat ovat yhtä tummat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin itsekin, että haamu ovistestissä tarkoittaisi raskautta ja testasin ja tuli haamu ja en ollut raskaana. Ainakaan niihin ei kannata luottaa sokeasti.

Vierailija
4/7 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovistestin haamu = negatiivinen raskaustesti. Ovistestin plussan pitäisi olla todella vahva. 

Vierailija
5/7 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok kiitos! Elättelen siis turhia toiveita... No uusi kierto alkaa kohta ja sitten uusi yritys  :)

ap

Vierailija
6/7 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ovistesti näytti vahvemman viivan, kuin raskaustesti ja raskaana olin. Eli kyllä voi näyttää.

Vierailija
7/7 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovistestiin tulee yleensä aina joku haamu. Eli ei se yhtään kerro mitään. Voit tietysti olla raskaana mutta sen kertoo r-testi sitten aikanaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi