Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu?

Vierailija
03.04.2022 |

Olen ihmetellyt yhtä asiaa, kun laitoin deittiprofiilin. Itse olen 53v, ja kuulema ihan komea mies ja näytän kuulema myös hieman ikääni nuoremmalta. Normaalipainoinen, liikuntaa harrastava yms. Olen myös hyväkäytöksinen ja seurallinen. Ja huom, nämä (kehut) kommentit olen kuullut usealta naispuolisilta tuttaviltani, jotka ovat kyselleet usein että miksi minulla ei ole nykyään naisystävää.
Profiilissani luki haettavan seuran ikähaarukaksi 47-55 v. Pääsääntöisesti jokainen yhteydenotto on tullut yli 55 vuotiailta naisilta. Itse en ottanut kenenkään yhteyttä vaan odotin naisten aktiivisuutta. No lopputulos oli se että otin profiilini kokonaan pois.
Osaisiko naiset kertoa mistä johtuu jos ja kun edellä mainitun ikäiset naiset eivät ota yhteyttä. Onko siinä iässä edelleen ujous vai oletus että mies on automaattisesti se aloitteen tekijä ja aktiivisempi osapuoli?
Asiallisia vastauksia, kiitos.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit laittanut sen kuvan itsestäsi tänne, saman mikä oli profiilisi deitti sivustolla.Oltaisiin kerrottu mitä mieltä ollaan sinusta ulkonäön mukaan.Jokainen voi kirjoitaa itsestä ilman kuvaa ihan mitä vaan. Se voi todella olla pelkää sana helinää?

Vierailija
2/3 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit laittanut sen kuvan itsestäsi tänne, saman mikä oli profiilisi deitti sivustolla.Oltaisiin kerrottu mitä mieltä ollaan sinusta ulkonäön mukaan.Jokainen voi kirjoitaa itsestä ilman kuvaa ihan mitä vaan. Se voi todella olla pelkää sana helinää?

Jooooo laita kuva 🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sinulla profiilikuva ja olit omalla nimelläsi? Jos ei ole kuvaa, naiset ajattelee että joku varattu etsii salaista seksiseuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan