Miten on mahdollista, että minulla on nuha, vaikka olen ollut viikon karanteenissa?
Olen menossa huomenna leikkaukseen, jonka vuoksi olen pysytellyt kotona viikon, etten vaan sairastuisi. En ole käynyt missään muualla paitsi kerran viemässä roskat. Asun yksin, eli kukaan ei ole voinut tartuttaa minua.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Jos asut kerrostalossa niin pöpöt liikkuu keskusilmastoinnin kautta, jollakin naapurilla korona niin se tulee hormeja pitkin kaikkiin saman rapun asuntoihin.
Tämä on nyt varmaan ainoa vaihtoehto. Nyt en tiedä, mitä tehdä tuon aamulla olevan leikkauksen kanssa. Leikkaus vaatii kevyen nukutuksen. Lyhyt 20 min operaatio kyseessä.
Kerrostalon käytävästä tai hissistä minäkin taudin sain kun en missään muualla ole ollut ilman maskia.
Niin, jatkokysymyksenä nyt sitten, kun operaatio on varattu klo 8 ja kanslian puhelin aukeaa samaten klo 8:lta, niin menenkö nyt paikalle ja annan heidän arvioida, nukuttavako ja leikkaavatko, vai soitanko klo 8 ja perun? Oireena nenän niiskutus ja pari kertaa olen aivastanut. Voi tietysti olla allergiaakin. Koronan kotitesti nega.
Menet paikalle tietty jos testi nega.
Lähinnä mietin, estääkö nuha nukutuksen?
Joo. Nuha on sitkeä seuralainen ja iskee yhtäkkiä. Pitäisi olla nenäsuihke varmaan tuossa tapauksessa.
Jostain vetää. Oletko pitänyt sukat jalassa ja itsesi lämpimänä sisälläkin? Mulla tuntuu heti flunssaselle, jos saan kylmää jalkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Jos asut kerrostalossa niin pöpöt liikkuu keskusilmastoinnin kautta, jollakin naapurilla korona niin se tulee hormeja pitkin kaikkiin saman rapun asuntoihin.
Eikä tule.