Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi jätti yöksi hanan kylppäriin auki

Tiinaa78
03.04.2022 |

Lapseni jätti siis hanan auki kylppäristä yöksi ja se huomattiin vasta aamulla. Hana ei ollut kokonaan auki ja kylmää vettä oli virrannut vähintään 8 tuntia.

Toivottavasti ei tule konkurssiin vievää laskua tästä :(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan hana oli "puolillaan" auki ja mittasin äsken arvion siitä paljon sitä vettä oli valunut niin sain tulokseksi, että about litra valui 10 sekunnissa eli 8h aikana olisi mennyt 3000 litraa vettä hukkaan :(

Vierailija
2/18 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valunut esimerkiksi 5 litraa minuutissa niin tunnissa 300 litraa ja 8 tunnissa ehtii 2400 litraa mikä on kymmenen euron suuruusluokassa.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan oikeasti noin vähän :O Luulin, että tollainen kömmähdys olisi maksanut satoja euroja. 

Vierailija
4/18 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

remmiä ja menee tekeen laskun rahat takasin jollakin hanttihommilla

Vierailija
5/18 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni onnettomuudessa kuitenkin. Jos lavuaari olisi huonosti vetävää mallia tai siinä olisi ollut tulppa niin olisi varmasti tullut vesivahinko...

Vierailija
6/18 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

remmiä ja menee tekeen laskun rahat takasin jollakin hanttihommilla

Kyllä, pahin olisi katsoa läpi sormien, ens kerralla polttaa vielä koko talon jollain leikeillään

Vierailija
7/18 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei mun kullanmuru tehnyt sitä varmasti tahallaan. Virheitä sattuu myös paremmille ihmisille.

Vierailija
8/18 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujuttu

Vierailija
9/18 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on poikia.

Vierailija
10/18 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö teillä lapsi viimeisenä nukkumaan?

Vierailija
11/18 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset nukkuvat yläkerrassa missä heillä on oma vessa. Minä ja kumppanini käytetään vain alakerran vessaa pääsääntöisesti.

Vierailija
12/18 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinaa78 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset nukkuvat yläkerrassa missä heillä on oma vessa. Minä ja kumppanini käytetään vain alakerran vessaa pääsääntöisesti.

Ilmeisesti kullannuppusi ei ole henkisesti kypsä ja tarvitsee valvontaa. Myös öisin.

Vierailija
13/18 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiinaa78 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti kullannuppusi ei ole henkisesti kypsä ja tarvitsee valvontaa. Myös öisin.

Vahinkoi sattuu kuule kaikille. Myös mun kullanupulle joka on täydellinen kaikilla mahdollisilla tavoilla

Vierailija
14/18 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiinaa78 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille tapahtuu vahinkoja. Jopa aikuiselle. Jotkut saattaa kuolla tapaturmaisesti ja täysin hölmösti pienen virheen vuoksi. Vesi on vain vettä ja maksaa vielä aika vähän Suomessa. Harmillista se on tuollainen, mutta en itse olisi edes vihainen. Itsekin joskus unohdin kodinhoitohuoneessa hana päälle, kun laitoin pyykkejä likoamaan ja ajattelin, että palaan kohta sammuttamaan sen. No enpä muistanut ja lattiat ja kaapit lainehti vettä. Kirpaisihan se, mutta mitä siitä sen enempiä murehtimaan kun takas ei saa.

Vierailija
15/18 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon itsekin jättänyt. Pitkä työputki.

Tai kun lapset oli pieniä.

Vierailija
16/18 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on automaatti hana vessoissa.

Vierailija
17/18 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin jätti, vesi kuuluu vuokraan (kokonaisuudessaan) joten lisälasku ei tullut suoraan meille, mutta selitin kyllä lempeästi, mutta samalla tiukasti, että tällaisia vahinkoja ei saa käydä. Hanojen kanssa ja veden kanssa pitää olla tarkkana, voi tulla kymmenien tuhansien lasku, jos vuotavasta hanasta tulee isompi vesivahinko. Ja se onkin jo isompi juttu, sitten loppuu kaikki kiva tekeminen ja maksetaan isoa laskua, syödään halvinta ruokaa ja harrastuksista on turha haaveillakaan. Ei ole jäänyt hanat päälle enää sen jälkeen.

Vierailija
18/18 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa vesi on halpaa.