En rakasta enää miestäni
Niin otsikossa se jo lukeekin. Hän on hyvä mies ja haluan hänelle kaikkea hyvää. Mutta, en kykene enää rakastamaan häntä sillä tavoin. Pakko purkautua tänne, koska muille esim ystäville tästä puhuminen on vaikeaa, eivätkä he taida tätä ymmärtää. Olen ihastunut muihin miehiin jo vuosien ajan, mitään sen kummempaa ei kenenkään kanssa kuitenkaan ole ollut. Välillä tuntuu että räjähdän näiden tunteideni kanssa. Kivittäkää vaan, mutta uskon, että joku muukin on samassa tilanteessa.
Kommentit (11)
Miehenä ihan tuttua settiä... Lasten takia vaimoa pitää vielä sietää.
Ikävää kannaltasi, mutta ei naapurisi Ritvan kannalta;)
Onko lapsia? Jos ei niin sitten helpompaa.
Tuntuu että olen samanlaisessa tilanteessa. Tuntuu mahdottomalta ajatukselta erota.
Ja eikö olekin kamalaa, jos toinen on hyvä ihminen kaikin puolin... :/ En kivittäisi sua. Miksi kukaan tekisikään niin.
O[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:38"]Onko lapsia? Jos ei niin sitten helpompaa.
[/quote]
on, mutta ei enää niin pieniä kuitenkaan.
Miksi pitäisi kivittää, minkä sinä tunteillesi voit. Tietysti kannattaa yrittää vielä löytää se tunne ja muistella, mihin rakastuit, mutta ei se aina onnistu.
Silloin kaikkien kannalta parempi erota. Pysyä ystävinä.
Kirjen postitaja. Kirjota mulle sähköposti. Meilä aikapalju yhdeistä .!! anni30@luukku.com
Taidat olla minun vaimoni... Täälläkö meidän on tätä asiaa selvitettävä?