Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, pelkään pakkomielteisesti että haisen

Vierailija
22.09.2015 |

tai olen muuten likainen. Tää on varmaan tullut mun ex-mieheltä, joka valitti mun hygieniasta vaikka peseydyin normaalisti joka päivä ja että mun kämppä on sotkuinen, vaikka siivosin normaalisti. Tiedostan että se oli vaan kiusaamista, mitä mies muutenkin harrasti. Tää on kuitenkin aiheuttanut mulle pakkomielteen, että tavatessani nykyistä poikaystävää siivoan mun kämpän lattiasta kattoon ja käyn suihkussa kaksi kertaa päivän aikana. Pelkään varsinkin häntä tavatessani että haisen tai mun asunto haisee, mutta myös ollessani muiden ihmisten kanssa. Tää alkaa muodostua jo ongelmaksi, nytkin mies on tulossa meille ja ahdistaa että se ajattelee mun olevan jotenkin likainen. Olen peseytynyt oikeasti jo kolme kertaa tänään. Ahdistaa ja itkettää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et haise kuitenkaan! Joten lopeta turha miettiminen. Nimimerkillä;kokemusta on. Ja vaikka haisisit niin et voi sille mitään, koska hoidat hygieniaa jne. Eli drop it. 

Vierailija
2/6 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vähän sama juttu kun olen työssä joka vaatii olemaan ihmisten kanssa tekemisissä ja pelkään että haisen. Käyn suihkussa aamuin illoin eikä kukaan ole vielä sanonut että haisisin.

Yritä opetella tavasta pois, jos pidät normaalihygienista huolta niin tuskin haiset ja jos siivoat usein niin tuskin kotisi on sotkuinen. Jos vaikka kysyy ohimennen mieheltä mitä hän tykkää asunnostasi? Yleensä miehet eivät huomaa edes niitä asioita mistä itse kriiseilee. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle vihjaillaan ja ollaan suoraan sanottukin...Mutta sitten läheiset ei myönnä mitään. Eli joudun elämään epätietosessa tilassa. Mutta syytä haista paskalle ei edelleenkään ole. Silti ihmiset mun ympärillä naureskelee ja kiusaantuu ihan kuin piereskelisin.

Vierailija
4/6 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua. Minkä ikäinen muuten olet? Unohda sen eksän sanat, kuten tiedostat, se vaan halusi kiusata.

Kunhan peseydyt normaalisti (kerran päivässä riittää, hampaiden harjaus 2x) niin ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Liika hygienia ei ole todellakaan hyväksi.

Mulle ala-asteella joku huomautti pahanhajuisesta hengityksestä.. Siitä jäi kyllä traumat, siinä mielessä, että olen erityisen tarkka tänäkin päivänä siitä (26v).. Mutta, luotan siihen, että jos pidän itsestäni huolta, niin kaikki ok. Jos joku huomauttaa, voin käydä lääkärillä tsekkaamassa onko totta..

Vierailija
5/6 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aivan sama juttu.
Tuuletan ennen kuin otan vieraita vastaan. Jännitän haiseeko roskis, onhan biojäte viery. Voi ei se homejuusto jääkaapissa haisee kun avaan oven.
Sairaalaan tullessani aamulla oli pakonomainen tarve pestä eilen ulkotakki myös. Hirvitti istua odotustilassa jonkun vieressä...

Vierailija
6/6 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene juttelemaan ammattiauttajan kanssa.

Peseytyminen on tietenkin suositeltavaa, mutta turha kuuraaminen ei ole.

Harmi, että uskoit/uskot inhottavaa eksääsi.