Mistä tiedätte, että alkoholinkäyttöä pitää kontrolloida?
viitaten ketjuun, jossa kysellään normaalia alkoholinkäyttöä. Moni sanoo, että joutuu kontolloimaan juomistaan. mikä saa sinut sanomaan niin? Onko alkoholistigeeninnomaavilla jotenkin erilainen tutka?
Kommentit (4)
No jos tietää että alkaa lipsumaan sinne riskirajojen puolelle niin ihan fiksuahan sitä on kontrolloida.
Mitä tarkoittaa "lipsuminen"? En minä mitenkään lipsu mihinkään. Joskus lomilla on tilanne, että tulee juotua joka päivä, mutta ei se saa minua muuttamaan toimintaani. Kun palataan kotiin, niin sittenhän juominen muuttuu automaattisesti.
Ap
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:44"]Mitä tarkoittaa "lipsuminen"? En minä mitenkään lipsu mihinkään. Joskus lomilla on tilanne, että tulee juotua joka päivä, mutta ei se saa minua muuttamaan toimintaani. Kun palataan kotiin, niin sittenhän juominen muuttuu automaattisesti.
Ap
[/quote]
No tarkoitin että joillain lipsuu. Se että sinulla tai minulla ei niin käy, ei tarkoita että joillakin ei voisi käydä. Vrt vaikka siihen että on tarkoitus syödä yksi pallo jäätelöä mutta meneekin kaksi.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:44"]
Mitä tarkoittaa "lipsuminen"? En minä mitenkään lipsu mihinkään. Joskus lomilla on tilanne, että tulee juotua joka päivä, mutta ei se saa minua muuttamaan toimintaani. Kun palataan kotiin, niin sittenhän juominen muuttuu automaattisesti.
Ap
[/quote]
Lomilla tutustutaan selväjärkisenä uusiin paikkoihin ja asioihin. Kotona on aikaa olla kännissä.