Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aamulla olisi työhaastattelu - nousi 38 asteen kuume

Vierailija
22.09.2015 |

Niinpä niin. 9.15 pitäisi mennä työhaastatteluun ja tällä hetkellä teen kuolemaa sohvalla. Jep, sattuuhan näitä, mutta vähän harmittaa. Voihan sitä sopia uuden ajan, mutta ei anna hyvää kuvaa :(

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu työhaastattelussa 7 promillen humalassa, kuukauden putki oli takana, en tajua miten maksa kestää. En saanut paikkaa, haastattelija talutti minut ulos, josta ajoin kotiin autollani

Vierailija
2/26 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:55"]Mä oon ollu työhaastattelussa 7 promillen humalassa, kuukauden putki oli takana, en tajua miten maksa kestää. En saanut paikkaa, haastattelija talutti minut ulos, josta ajoin kotiin autollani
[/quote]

Mulka sa, paitsi että oksensin haastattelijan päälle, ja sain paikan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 opomaxia nassuun ja kaasua!

Vierailija
4/26 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:30"]

Niinpä niin. 9.15 pitäisi mennä työhaastatteluun ja tällä hetkellä teen kuolemaa sohvalla. Jep, sattuuhan näitä, mutta vähän harmittaa. Voihan sitä sopia uuden ajan, mutta ei anna hyvää kuvaa :(

[/quote]Olet ilmeisesti mies. Naiset eivät tee kuolemaa lämmön noustessa 38 pintaan, vaan menisivät haastatteluun. 

Vierailija
5/26 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 opossumia kassiin ja laatua!

Vierailija
6/26 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:05"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:30"]

[/quote]Olet ilmeisesti mies. Naiset eivät tee kuolemaa lämmön noustessa 38 pintaan, vaan menisivät haastatteluun. 

[/quote]Nainen kääriytyy vilttiin ja laittaa sossuun kuvia itsestään ja kertoo kuumestaan.

Vierailija
7/26 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun lääkityksellä kuume alas ja ehtii sitä sairastamaan iltapäivälläkin

Vierailija
8/26 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:34"]

Mulla oli myös työhaastattelu. Jännitin kovasti, olin aika innoissani, pelkäsin etten saa sitä työtä. Sitten tulin kotiin ja googletin ja nyt pelkään että saan sen työn. Ilmeisesti ihan hirveää hommaa. :p

[/quote]

Ei sun tarvitse ottaa sitä vastaan, ei ne työhaastattelut ole pelkästään työntekijän valitsemista varten, vaan kyllä siinä hakijakin voi antaa rukkaset. Tässä toki taustaoletuksena, että et ole työtön työnhakija, jonka perään työkkäri hönkii.

Vierailija
9/26 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ois kerran ollu työhaastattelu, olin ollu jo pitkään työttömänä. En menny sinne, kun olin edellisenä päivänä vetäny kunnon kännit. Oli ihan karmee krapula. Peruutin ajan ja sain uuden ajan muutaman päivän päästä. Menin silloin sitten sinne ja sain paikan :D

Vierailija
10/26 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buranaa naamaan ja haastatteluun.

Vierailija
11/26 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työpaikka olisi todella haluttu, varmaan vetäisin kauheat tropit naamariin aamulla ja yrittäisin suoriutua haastattelusta.

Vierailija
12/26 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai osaat ottaa lääkettä, ei olo ihan itsestään siihen mennessä parane. Ja mene nyt nukkumaan!

Vierailija
13/26 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:31"]Buranaa naamaan ja haastatteluun.
[/quote]
Meet sinne, etkä kitise!

Vierailija
14/26 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet naamaan ja menoksi. Jos olet ihan kauhean tokkurassa niin sanot suoraan että kipeänä oot, mutta tämänlaista tilaisuutta ei vaan voi jättää käyttämättä. 

Vierailija
15/26 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buranaa naamaan ja menet paikalle. Saikkukulut on työnantajalle sen verran iso menoerä, että jos jo haastatteluun jättää sairauden takia saapumatta, niin arvaa vaan saatko paikkaa.

Vierailija
16/26 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös työhaastattelu. Jännitin kovasti, olin aika innoissani, pelkäsin etten saa sitä työtä. Sitten tulin kotiin ja googletin ja nyt pelkään että saan sen työn. Ilmeisesti ihan hirveää hommaa. :p

Vierailija
17/26 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä pystyisi 38 asteen kuumeessa menemään minnekkään, lääkkeillä tai ilman. En pysy edes pystyssä kun on kuumetta, eikä se laske lääkkeillä kuin hetkeksi. Onneksi ei ole kuin kerran viidessä vuodessa.

Vierailija
18/26 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, suunnitelma on mennä jos vaan kykenee! :P ap

Vierailija
19/26 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oksennan 38 asteessa, joten en voisi lähtee mihinkään. Voimia!

Vierailija
20/26 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ylppäreissä kuumeessa. Olen ollut yliopiston pääsykokeissa kuumeessa. Olen ollut suullisessa tentissä influenssassa. Oikein ajoitettu tehokas ja runsas lääkitys tekee ihmeitä. Työhaastattelu on pientä noihin verrattuna, jos se on vain haastattelu, eikä koko päivän kestävä "stressitesti". Tietenkin ikä ja yleinen terveydentila vaikuttaa, nuorena tuntui selviävän vaikka mistä :) joten itse parhaiten tiedät mihin pystyt