Onko ok olla kyläpaikassa vähissä vaatteissa?
Niin, mitä mieltä? Olisiko ok, jos kaveri tulisi kylään ja vaihtaisi vaatteet siinä teidän edessänne? Kehtaisitko itse olla kyläpaikassa vaikkapa naisena ilman housuja, mutta pitkässä yöpaidassa? Tai miehenä pelkissä boksereissa? Kuinka läheinen ihmisen tulisi olla, että kehtaisitte jos ollenkaan?'
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ihan ok jos kaveri vaihtaa vaatteet mun edessä. Pitkässä yöpaidassa kehtaisin olla varmaan kenen tahansa luona, eihän se mitään paljasta. Esim. siskoni luona kehtaan olla vaikka pelkissä alushousuissa ja lyhyessä topissa.
Sama täällä. Vieraillessani lapsuudenkodissani voin ihan hyvin olla vaikka vain paidassa ja alushousuissa. Samoin sekä siskoni että minä hillumme usein vain alusvaatteilla kun hän tulee kylään - tosin hän ei silloin, kun miesystäväni on kotona. 😀
Jos on läheinen sukulainen tai hyvä ystävä, niin voi olla vähissä vaatteissa. Samojen ihmisten kanssa voi vaikka saunoa ja uida alasti eikä ujostuta. Vieraampien ihmisten luona kyläillessä en menisi vaihtamaan housuja keskellä olkkaria tai heittämään rintsikoita pois.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kylässä pitäisi ottaa vaatteet pois?
Kimppakivaa, sekasaunomista...
Vierailija kirjoitti:
No ei pidä jos ei halua. Itse otan osan vaatteista pois jos olen yötä. Mukavampaa mennä vaikka aamupalapöytään yöpaidassa kuin niin, että laittaisi heti herätessään rintsikat, farkut yms.
Kaulusnappi kiinni tai alle t-paita. Kiusallista kun joku tuijottaa kaula-aukkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimppakivaa, sekasaunomista...
Saastaista.
Kun menen FWB mieskaverin luo yökylään niin aika äkkiä olen vähissä vaatteissa 😊 Miehen asunto on aina niin kuuma että pitää alkaa vähennellä kerroksia. Aamupalallakin istun pikkupöksyissä ja topissa keittiössä. Minusta on ok. Ja miehestäkin on ok.
Enpä ilman housuja kylässä ilkeis olla. Norm. vaatteet päällä. Ja jos yökylässä niin illalla pitkä yöpuku ja ehkä kylpytakki. Vieraammassa kylässä vaatteet ja vasta nukkumaan mennessä vaihdan yöpuvun.
Vierailija kirjoitti:
Kun menen FWB mieskaverin luo yökylään niin aika äkkiä olen vähissä vaatteissa 😊 Miehen asunto on aina niin kuuma että pitää alkaa vähennellä kerroksia. Aamupalallakin istun pikkupöksyissä ja topissa keittiössä. Minusta on ok. Ja miehestäkin on ok.
FWB=FaceWankBoy?
Uimarakkoilla naiset kulkee mini kokoisissa bikineissä. Mutta alusvaatteissa he kokevat olevansa alasti🙄
Mulle on ihan sama. Viime viikolla pomoni lihotteli pitkissä kalsareissa töissä kun valitti että tuli kuuma. Monta kertaa pyörinyt pelkissä alkkareissa työpaikalla eikä ole ketään häirinnyt
Mulle on ihan ok jos kaveri vaihtaa vaatteet mun edessä. Pitkässä yöpaidassa kehtaisin olla varmaan kenen tahansa luona, eihän se mitään paljasta. Esim. siskoni luona kehtaan olla vaikka pelkissä alushousuissa ja lyhyessä topissa.