Mikä olisi sellainen työ, jota voisi tehdä silloin tällöin...
...että saisi vähän lisää rahaa. Oon opiskelija ja yksinhuoltaja eikä ole mahdollisuutta käydä jatkuvasti töissä. Mitä pystyisi tehdä silloin, kun jaksaa ja ehtii? Opintotuki ei millään riitä elättämään lapsiperhettä, mutta hommaa on niin paljon opiskeluissa ja kotitöissä ja lasten huoltamisessa, että ei mitenkään pystyisi säännöllisesti töihin.
Kommentit (26)
Onko muita ideoita? Hoitoala ja päiväkoti on liian raskaita paikkoja minulle tässä tilanteessa.
Mystery shoppaus, mainosten jako 2 kertaa viikossa (ke ja la), hintaseuranta, tuote-esittelyt
Vuokrafirmaan ja sieltä tiskariksi keikkahommiin
Tubettaja tai somettaja, joka ottaa myytävän tuotteen esille videolla, joka on oikeasti hyvä tuote.
Tubettajaksi/somettajaksi ei taida päästä tosta vain. Siis sellaiseksi jonka kanssa tehdään yhteistöitä
Mä oon myös etsinyt jotain sivubisnestä mitä voisi työn ohella tehdä harrastuksena. Mun kaveri tekee tarroja ja myy niitä jossain ryhmissä. Se on sellaista pienimuotoista.
Harmittaa kun ei oo mitään tollasia taitoja joita hyödyntää sivubisneksenä.
Vierailija kirjoitti:
Tubettajaksi/somettajaksi ei taida päästä tosta vain. Siis sellaiseksi jonka kanssa tehdään yhteistöitä
Tähän ois pitäny lähtee aika päiviä sitten. Nyt jokainen yrittää olla ammattitubettaja/somettaja/tiktokkaaja/bolggaaja. Ihan liikaa tarjontaa
Menet jonkun vuokrafirman listoille ja valitset sieltä vuoroja mitä pystyt tekemään. Esim. hyllyttäjä, myyjä, siivous, jne.
Sairaanhoitaja ja paluu arkeen eli lakkoon.
Pullojen keruu kesällä, siivousapu.
Vierailija kirjoitti:
Mystery shoppaus, mainosten jako 2 kertaa viikossa (ke ja la), hintaseuranta, tuote-esittelyt
Näistä ei saa rahaa. Samalla vaivalla saa oikeasta työstä oikeaa palkkaa. Esim. mainostenjakajan palkka on sentin murto-osia per kasattu ja jaettu mainos, mutta vuokrafirman kautta postia tai sanomalehtiä satunnaisesti jakamalla saa ainakin kympin tunti.
Henkilökohtainen avustaja? Niistä on aina pulaa, ja työtehtäviä on erilaisia riippuen avustettavan tarpeista.
Vierailija kirjoitti:
Seksityöläinen
Mulle ehdotettiin tätä valitettavasti... Saisin pari sataa euroa lisätienestiä kuukaudessa tutun tapaamisista. Purskahdin itkuun. Olen ahdingossa, mutta h u o r a a m a a n en ala.
Kassa, hyllyttäjä, myyjä, tiskari.
Lyhyet sijaisuudet päiväkoteihin, hoitolaitoksiin yms. tai kauppoihin.