Espoon keskus ja LadyFitness - kokemuksia??
Harkitsen liittymistä ko salille. Mietin vaihtoehtona myös Fressiä, mutta sinne kulkeminen olisi hiukan hankalampaa.
Olisko täällä vakkareita? Olis kiva kuulla suosituksia taikka huonojakin kokemuksia ennen kuin päätän :)
Kiitti!
Kommentit (8)
Jos osaat olla salilla omatoimisesti. Ja ryhmäliikunnat ok. Ei liian isoja kävijämassoja. Tykkään.
Tilava jumppasali ja kattavasti ohjattuja jumppia. Huonot vapaapainojen valikoimat ja ahdas salipuoli: ei kunnon tiloja esim. venytellä taikka tehdä treeniä vapailla painoilla, niitä säädettäviä penkkejäkin on minusta liian vähän, ovat usrin varattuja ja itsekin viettäisin siinä kauan aikaa treebaten, mutten raaski sit kuitenkaan pitää varattuna.
Eli mieti miten treenaat, jos käytät paljon laitteita ja/tai ohjattuja jumppia niin ihan jees mesta. Jos tykkäät treenata vapaammin käsipainoilla/levytangoilla, jne. niin valitsisin toisen paikan.
Nostan,koska lisää kokemuksia kaipailen.
tyytyväinen asiakas kirjoitti:
LadyFitness on todella ihana Naisten Kuntokeskus, johon mahtuu jumppiin jopa 100 naista kerralla ja siksi olenkin jäsen, koska tunneille meno on helppoa ja vaivatonta! Olen ihastunut erityisesti Yogafunc tuntiin sekä LesMIlls tunteihin joiden avulla olen tiputtanut painoa! Henkilökunta on ollut aina aurinkoista ja osaavaa LadyFitneksessä, jossa olen käynyt vuodesta 2014! Olen ottanut myös kuntosaliohjelman Ladystä ja se on ollut yksi elämäni parhaimmista päätöksistä, koska pt on myös fysioterapeutti koulutuksesta ja hallitsee treeniohjelmien teon.
Nyt haisee kyllä mainokselle...
Mutta eipä siinä. Olen ollut jäsen kaikki nämä vuodet, välillä pieniä taukoja. Henkilökunta on siis tosiaan respan roolissa, mutta jos osaat olla salilla itse tai tykkäät ryhmäliikunnasta, oikein kiva paikka.
Tämä uusi sali on kyllä huono! Likaista, väestösuoja, pienet tilat, ei saa happea,.. Ja kalliit hinnat. Olisivat edes laskeneet hintoja koska tilat huonontuneet. Tulisipa Espoon keskustaan joku muu sali niin vaihtaisin heti. Entressen tilat olivat niin mukavat ja hienot ja siitä maksoi mielellään.
Pienehkö, siisti - ihan jees jos tiedät mitä oot tekemässä. Henkilökunta on aika avutonta.