Mikä on viimeisin ulkomaankohteenne?
Kommentit (46)
Pariisissa olin kahden tyttöni kanssa kesällä.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 09:49"]
Aika arkisia valintoja viimeiseksi ulkomaankohteeksi. Vai pitikö kysymyksen kuulua että "Mikä OLI viimeisin.."
[/quote]
eihän tuossa kysytty, "mikä on viimeinen" vaan "mikä on viimeisin". Ainoa, mikä oli pielessä on tuo olla-verbi, se olisi tosiaan saanut olla imperfektissä.
Heinäkuussa Budapest, elokuussa Lontoo
perus-Lontoo.
Jos jotakuta kiinnostaa Alpit kesäisin, niin monilla hotelleilla on erilaisia paketteja esim. 3/4-hoidolla. Ruuan laatu on aika lailla korkeampi kuin vaikka Espanjan rantakohteissa.
Tilos & Rodos kesä-heinäkuun vaihteessa. Tai no kävin mä 2 krt päiväseltään Tallinnassa sen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 08:40"]
Hampuri.
[/quote] Mulla seuraava matkakohde - joulumarkkinoille.
Englanti. Ei Lontoo, mutta kiertelin siellä sun täällä, Oxford, Windsorin linna, Shakespearen kotitalo, Bath, Stonehenge, Brightonin laituri mm. tuli nähtyä.
PS. Brittien pubiruoka on yllättävän hyvää ja samankaltaista kuin Suomessa. Makkarat ja muusi esimerkkinä.
Aika arkisia valintoja viimeiseksi ulkomaankohteeksi. Vai pitikö kysymyksen kuulua että "Mikä OLI viimeisin.."
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 09:32"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 08:40"]
Hampuri.
[/quote] Mulla seuraava matkakohde - joulumarkkinoille.
[/quote]
Sama täällä!
Meinasin sanoa, että hiihtolomalla oltiin Tallinnassa Ed Sheeranin konsertissa, mutta unohdin ihan, että käytiinhän me kesällä Itävallassa (ja Italiassa ja Sveitsissä). Syyslomalla mennään Barcelonaan.
Tukholma kesäkuussa.
Ei kun oli mulla yksi työmatka Milanoon jo tässä syksyllä, mutta ei sitä edes muista kun en koko kaupunkia nähnyt eikä ollut yhtään vapaa-aikaa.
Italia, Cattolica