Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi äiti järkyttyi KOTIovellaan, kun naapuri toi pojan???

Vierailija
04.10.2006 |

Oliko Atte-reppana virikehoidossa Tohlopin päiväkodissa, kun Sari Lammi (Aten äiti) lepäili kotona, " latasi akkujaan" , hoiti pienempää sisarusta tmv.???

Pitäsi kysyä MYÖS vanhempien vastuun perään ....

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta suotakoon se äidille, jos vaikka opiskelee kotona.

Vierailija
2/16 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu ku te tiedätte aina kaikesta paremmin ku asianomaiset itse! Mikä pointti se on onko ollut virikehoidossa vai ei? Yhtä hyvin se olisi voinut olla työssäkäyvän lapsi? Jospa äiti on raskaana ja vuodelevossa tms??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että päiväkoti mokasi valvontavastuunsa. Vaikka äiti ois järkyttyny jutusta paikallisen baarin ovella. Lapsi oli annettu p-kodin valvontaan ja homma kusi. Ja pahasti.

Erikoinen oli se p-kodin johtajan asenne: " eipä mittään erikoista oon käynyt" , eli näitä sattuu heillä siis päivittäin? Kuulostaa ammattilaisten paikalta.

Vierailija
4/16 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin minäkin.

Ja kyllä lapsi todellakin on päiväkodin vastuulla silloin kun siellä on, ei vanhempien.

Vierailija
5/16 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä varmaan järkyttyy jos on vienyt lapsensa päikkäriin ja sitten seuraavaksi löydät sen kotioveltasi, kyllä siinä järkyttyisi.

Ja mitäs iihen kotona lepäilyyn tulee, voihan olla että äiti on esim yrittäjä ja tekee töitä kotona kun lapsi on päiväkodissa.

meillä esim firman toimistotyöt voi hyvinkin tehdä kotikoneelta , muttei tosiaan onnistu jos kaksi alle kouluikäistä häslää jatkuvasti vieressä.

Vierailija
6/16 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä itse ainakin tasan tarkkaan veisin lapsen päivähoitoon jos tekisin kotona töitä... eli älkääs nyt heti automaattisesti ajatelko että se äiti on kotona " makoilemassa" (vaikka sekin tietysti on yksi vaihtoehto, niitä vaihtoehtoja kun vaan on muitakin).

Vierailija
7/16 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaihtoihan tuo heti päivähoitopaikkaa, säälin TODELLA lasta jos on " virike" hoidossa. Varsinaista virikettä, elää- vai jäädäkö auton alle- virike.

Vierailija
8/16 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b] ottaa asioista selkoa, ennen kuin rupee tekemään omia päätöksiään!

Vierailija
9/16 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin joku tässä kertoikin että äidillä voi olla etätyötä tms. jonka takia on kotona.

Vierailija
10/16 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin isompi sisaruksensa on ja aika vilkkaalta vaikuttaa tuo pomon nuorempikin lapsi. Olisivatko siksi päivähoidossa?

Tuollahan tuo erityislapsipuolella kirjoittelee näistä lapsistaan.

Vierailija
11/16 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. eräs kotona työskentelevä, joka myös järkyttyisi kotiovallaan jos päikkärissä olava lapseni sinne ilmaantuisi.

Vierailija
12/16 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se taisi olla semmonneen survivor päiväkoti, ja ohjelmassa näin seikkailet liikenteen seassa....

Vierailija
13/16 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin vien lapsen päiväkotiin, vaikka kotona tuon päivän olenkin. Noina päivinä minutkin voi tavoittaa kotiovelta, kun olen lähdössä hakemaan lasta hoidosta.

Vierailija
14/16 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tuntematonta palstamammoille saat vastauksen, kun mietit mitä töitä voi tehdä etänä... Ei varmaan sellaisia töitä, joita enemmistö palstan mammoista tuntuu tämänkin ketjun tason perusteella tekevän (=jonkinlaisia suojatöitä).

Vierailija
15/16 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti mä oon ihan sanoton AP:n viestistä, vaikka KOTIÄITI olen.

Lapsi oli päiväkodissa, jossa päiväkoti on vastuussa, ei vanhemmat!!

LApsi voi olla päiväkodissa monesta eri syystä. Eikä se virikehoito ole yhtään negatiivinen asia.

Suvaitsevaisuutta peliin mammat!!! Pois se " nainen on naiselle susi" asenne!!

Vierailija
16/16 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on vienyt lapsen aamulla päiväkotiin ja äiti hakee lapsen nukuttuaan yövuoron jälkeen muutaman tunnin ? Hieman suvaitsevaisuutta ja avarampaa katsetta, hyvät kanssaihmiset !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi