Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aah, kohta mä menen ja

Vierailija
21.09.2015 |

syön kaksi megaisoa pullaa. Kun mies myöhemmin tulee kotiin, olen siihen mennessä peittänyt kaikki todistusaineistot, pyyhkinyt myöskin sokerit suupielistäni ja teippiharjannut ne sohvasta. Lopuksi vien vielä roskat, ettei näy pullapussia tuolta roskiksesta. Jääkö multa jotain huomioimatta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kansa syöty 3isoa pullaa tänään ja haaveilen aamukafen kaveriksi myös pullaa.

Vierailija
2/10 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pullat pitää salata? Etkös sinä aikuisena saa syödä mitä vaan ja milloin vaan haluat?

Vierailija
4/10 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin että lähden lenkille, mutta vanhanaikaisestihan tässä kävi. Jos menen viideksi minuutiksi parvekkeelle hyppimään ja sen lisäksi lätkin itseäni pari kertaa kasvoille? ap

Vierailija
5/10 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn vielä oksulla, ettei todistusaineistoa kerry vyötärölle.

Vierailija
6/10 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 21:06"]

Minä käyn vielä oksulla, ettei todistusaineistoa kerry vyötärölle.

[/quote]

Jaa, no minä en hyvää pulla oksentamaan ala, jäisi paha makukin suuhun. Ja mulla on onnekseni siitä kivat geenit, että kaikki mitä kertyy kertyy takamukseen ja rintoihin, joten vyötärö edelleen - check. ap

Vierailija
7/10 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä vaaka? Jos on, sekin pitää hävittää, ettei sinua ja sisälläsi olevia pullia voi punnita.

Vierailija
8/10 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Pitäähän sitä muodoistaan pitää huolta ;) Eihän se olisi kiva, jos rinnat ja peppu häviäisivät. 

Herkut maistuvatkin paremmilta, kun niitä nautiskelee salaa, syntisen hyvää. Eikä tarvitse sietää miehen paheksuvaa katsetta. 

Vierailija
9/10 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 21:11"]

Onko teillä vaaka? Jos on, sekin pitää hävittää, ettei sinua ja sisälläsi olevia pullia voi punnita.

[/quote]

No mitä helvettiä, luuletko sä että hän taluttaa mut jokailtaiseen punnitukseen korvasta! :D No nyt pitää kyllä panna töpinäksi, jälkiä ei saa jäädä! ap

Vierailija
10/10 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista purkka ettei hengityksesi tuoksu pullalle! Salaherkut on parasta :p

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä