Aah, kohta mä menen ja
syön kaksi megaisoa pullaa. Kun mies myöhemmin tulee kotiin, olen siihen mennessä peittänyt kaikki todistusaineistot, pyyhkinyt myöskin sokerit suupielistäni ja teippiharjannut ne sohvasta. Lopuksi vien vielä roskat, ettei näy pullapussia tuolta roskiksesta. Jääkö multa jotain huomioimatta?
Kommentit (10)
Miksi pullat pitää salata? Etkös sinä aikuisena saa syödä mitä vaan ja milloin vaan haluat?
Sanoin että lähden lenkille, mutta vanhanaikaisestihan tässä kävi. Jos menen viideksi minuutiksi parvekkeelle hyppimään ja sen lisäksi lätkin itseäni pari kertaa kasvoille? ap
Minä käyn vielä oksulla, ettei todistusaineistoa kerry vyötärölle.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 21:06"]
Minä käyn vielä oksulla, ettei todistusaineistoa kerry vyötärölle.
[/quote]
Jaa, no minä en hyvää pulla oksentamaan ala, jäisi paha makukin suuhun. Ja mulla on onnekseni siitä kivat geenit, että kaikki mitä kertyy kertyy takamukseen ja rintoihin, joten vyötärö edelleen - check. ap
Onko teillä vaaka? Jos on, sekin pitää hävittää, ettei sinua ja sisälläsi olevia pullia voi punnita.
Hyvä. Pitäähän sitä muodoistaan pitää huolta ;) Eihän se olisi kiva, jos rinnat ja peppu häviäisivät.
Herkut maistuvatkin paremmilta, kun niitä nautiskelee salaa, syntisen hyvää. Eikä tarvitse sietää miehen paheksuvaa katsetta.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 21:11"]
Onko teillä vaaka? Jos on, sekin pitää hävittää, ettei sinua ja sisälläsi olevia pullia voi punnita.
[/quote]
No mitä helvettiä, luuletko sä että hän taluttaa mut jokailtaiseen punnitukseen korvasta! :D No nyt pitää kyllä panna töpinäksi, jälkiä ei saa jäädä! ap
Muista purkka ettei hengityksesi tuoksu pullalle! Salaherkut on parasta :p
Täällä kansa syöty 3isoa pullaa tänään ja haaveilen aamukafen kaveriksi myös pullaa.