Mitä pitäisi ajatella?
Viime viikonloppuna olin ulkona juhlimassa kaverini ja hänen kavereidensa kanssa, joita en ollut tavannut ennen. Siellä oli sitten yksi hyvinkin viehättävä mies joka iski silmänsä minuun. Yleensä jätän nämä ihan omaan arvoonsa, koska olen onnellisesti parisuhteessa.
En ole koko seurustelun aikana edes ajatellut muita miehiä sillä tavalla, mutta tämä tyyppi kyllä herätti mielenkiintoni. Tanssittiin yhdessä, eihän se ole mitään. Mutta se tunne minkä yhdessä tanssiminen aiheutti, on jotain. Vatsassa lenteli perhosia kun hän koski minuun tai otti kädestäni kiinni ja olin ihan valmis.
Lähdin kuitenkin omaan kotiini nukkumaan, en ikinä voisi pettää miesystävääni. Rakastan häntä kovasti. Mutta nyt tämä uusi tuttavuus on pyörinyt mielessäni pari päivää. Yritän ajatella että se oli vain alkoholi kun puhui. Mikä minua vaivaa? Haluan olla miesystäväni kanssa, olen onnellinen ja meillä on kaikki todella hyvin. Pari päivää olen ollut todella hämmentynyt tuntemuksistani. Toivon että nämä ajatukset menisivät ohi ja unohtaisin koko miehen. En oikein tiedä miten päin olisin ja mitä pitäisi ajatella.