Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan nähnyt kun psykopaatti on raivon partaalla?

Vierailija
03.04.2022 |

Minä olen. Empaattisena esiintynyt arvokkaassa asemassa olevan maski irtaantui ja silmät olivat täynnä rumaa ja kylmää vihaa. Muuttui ihan eri näköiseksikin. Todellinen luonne tuli esiin. En unohda koskaan sitä näkyä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt jokainen suuttua osaa? Eihän empaattisuus tarkoita samaa kuin flegmaattisuus? Olen empaattinen ihminen itse ja esimerkiksi tästä Ukrainan sotatilanteesta suutun niin hirveästi, että olisin valmis lähtemään Ukrainaan sotimaan heti.

Vierailija
2/23 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt jokainen suuttua osaa? Eihän empaattisuus tarkoita samaa kuin flegmaattisuus? Olen empaattinen ihminen itse ja esimerkiksi tästä Ukrainan sotatilanteesta suutun niin hirveästi, että olisin valmis lähtemään Ukrainaan sotimaan heti.

Oli niin pakjon muutain joka paljastui. Se viha purkautui niin voimalla kun oli joutunut näyttelemään hyvää niin kauan. Sairas ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelee vihaista. Sitten olisin huolissaan kun hymyilee ja on rauhallinen. 

Vierailija
4/23 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo muutaman tyypin tapauksessa. Huvittavinta on se, kun sitä raivoa pyritään peittelemään loppuun asti. Mutta silmistä näkyy se suunnaton palo. Ai että mä nautin siitä näystä.

Vierailija
5/23 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki näkevät sen nyt suorana lähetyksenä Ukrainasta...

Vierailija
6/23 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen myös vastaanottajan mielentilaa, jos raivoisa suuttuminen tekee henkilöstä psykopaatin.

Kun mitta on täynnä, se on täynnä. Varsinkin yliväsyneenä. Se ei ole mielen sairaus.

Vierailija
7/23 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat osata ärsyttää todella hyvin, jos saat viilipytynkin raivosta hulluksi. Pisteet sulle!

Vierailija
8/23 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaattihan ei yleensä suutu, kun ei niitä tunteita ole suuntaan tai toiseenkaan. Normaalit ihmiset kyllä suuttuvat. Se on ihan normaalia, inhimillistä käytöstä.

Vierailija
9/23 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo muutaman tyypin tapauksessa. Huvittavinta on se, kun sitä raivoa pyritään peittelemään loppuun asti. Mutta silmistä näkyy se suunnaton palo. Ai että mä nautin siitä näystä.

Miksi nautit siitä? Oletko itse ihan terve?

Vierailija
10/23 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiviainen?

Vierailija
11/23 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykopaattihan ei yleensä suutu, kun ei niitä tunteita ole suuntaan tai toiseenkaan. Normaalit ihmiset kyllä suuttuvat. Se on ihan normaalia, inhimillistä käytöstä.

Viha on tunteista ainoa mitä psykopaatti tuntee.

Vierailija
12/23 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen myös vastaanottajan mielentilaa, jos raivoisa suuttuminen tekee henkilöstä psykopaatin.

Kun mitta on täynnä, se on täynnä. Varsinkin yliväsyneenä. Se ei ole mielen sairaus.

Älä nyt sekoita väsyneisyyttä psykopatiaan.

Vierailija
13/23 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli niin pakjon muutain joka paljastui. Se viha purkautui niin voimalla kun oli joutunut näyttelemään hyvää niin kauan. Sairas ihminen.

Miten niin näyttelemään hyvää? Jospa hän on oikeasti hyvä ja yleensä hyväntuulinen, mutta osaa suuttuakin. Kuten muutkin ihmiset. Käytännössä kaikki ihmiset suuttuvat joskus. Miksi joku ihminen ei saisi suuttua ilman, että aiheuttaa sinussa kummastusta tai myötähäpeää?

Vierailija
14/23 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suuttuminen tee kenestäkään psykopaattia.

Vierailija
15/23 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on myytti. Psykopaatit tuntee kaikenlaisia tunteita, pinnallisesti. Mikä erottaa ne normaalista ihmisestä on kyky laittaa ne kokonaan pois päältä jos niitä ei tarvita. 

Vierailija
16/23 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykopaatit nimenomaan osaavat hillitä itsensä paremmin kuin keskivertokansalaiset. Lisäksi psykopaatit myös tuntevat helposti vahingoniloa, kateutta tai halveksintaa. Eivät he yleensä vaivaudu vihaamaan varsinaisesti.

Vierailija
17/23 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tällainen virheellinen olettamus, että joku epämiellyttävä ihminen (ex tai joku muu, jonka kanssa on napit vastakkain) olisi narsisti tai psykopaatti vain siksi, kun oli eri mieltä, suuttui ym.

Eivät nuo asiat noin mene oikeasti. Normaalit ihmiset ovat eri mieltä, väittelevät, suuttuvat, haluavat ottaa eron jne. ilman, että se on merkki jostain diagnoosista.

Vierailija
18/23 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, enkä koskaan tulisi näkemäänkään, koska psykopaateilla ei ole tunteita.

Vierailija
19/23 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tällainen virheellinen olettamus, että joku epämiellyttävä ihminen (ex tai joku muu, jonka kanssa on napit vastakkain) olisi narsisti tai psykopaatti vain siksi, kun oli eri mieltä, suuttui ym.

Eivät nuo asiat noin mene oikeasti. Normaalit ihmiset ovat eri mieltä, väittelevät, suuttuvat, haluavat ottaa eron jne. ilman, että se on merkki jostain diagnoosista.

Kun ei halua nähdä itsessä vikaa, on helppo heittää toiselle diagnoosi. Vaatii paljon rohkeutta katsoa ensin peiliin, ja sitä moni ei uskalla.

Ja jos on kovin herkkä muita diagnosoimaan, taitaa olla itsekin aika "erikoinen".

Vierailija
20/23 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ex mieleen. Ja hänellä heti uusi uhri. Jokohan murtanut hänet? Tosin kerroin uudelle, että laittaa heti luun kurkkuun tälle tekohymyilevälle naistenvihaajalle. Satuin hänet näkemään ja varoitin, mihin on ryhtymässä.