Onko teillä jo sairastettu korona?
Koskahan on ns. mennyt läpi ja voisi olettaa edes hiukan rauhoittuvan.
Voit kommentoida tarkemmin niin halutessasi.
Kommentit (17)
Laitoin ei mutta neljäs flunssa menossa tänä talvena perheen läpi. Kotitestit näyttävät negaa mutta aika ärhäköitä flunssia ovat olleet: kuumetta, nuhaa, yskää, väsymystä ja päänsärkyä sekä vatsavaivoja. Viikko menee toipuessa, yhdellä lapsella meni talvella reilu kaksi viikkoa. Ei ollut aiemmin flunssat näin kovia.
Ei kai siitä ole tietoa, että "rauhoittuisi" varsinaisesti, kun vaikuttaa sille, että uusia variantteja tulee koko ajan ja vasta-aineet säilyy vain muutaman kuukauden.
Vierailija kirjoitti:
D) en tiedä
Tietämätöntä kansaa on helppo johtaa, kuin lammaslaumaa.
Puoliksi on. Puolisolla oli, mulla ei. Otin varalta kotitestin
Hassua, mutta ei. Mies on raksalla töissä, asumme Helsingissä ja käymme normisti salilla ja kaupassa, olemme tehneet kolme ulkomaan matkaa vuoden sisällä. Outoa, ettei tautia ole tullut.
Parhaillaan sairastetaan. Samat oireet molemmilla mutta vain miehen tulos positiivinen.
Meillä on kyllä varmaan outo perhe, eli yhtään koronatestiäkään ei ole tehty, eikä sairastettu. Perhe: äiti + isä ja 16v poika.
En tiedä. Joku flunssa oli. En käynyt testissä. Saattoi olla koronaakin.
Mahdotonta vastata. On ollut räkätautia ja yskää kyllä, kuten aina talviaikaan on, pahin oli joulukuussa. En ole mihinkään testiin mennyt. En pelkää koronaa. On voinut olla jo useakin korona. Maskeja tai piikkejä en ole tarvinnut mihinkään. Käsiä olen pessyt kyllä useammin.
Niin kauan, kun testit näyttää negaa, sanon, että ei olla sairastettu koronaa. Suvussani on niitäkin, jotka ovat sairastaneet koronan 2 kertaa vuoden sisällä.
Mitä olen sukulaisten jutuista ymmärtänyt, niin rokotetuilla taudin oireinen aika on kestänyt vähemmän aikaa kuin rokottamattomilla. Oireet ovat saattaneet rokotetulla olla jopa yhtä rajut, kuin rokottamattomalla, mutta toipuminen on ollut nopeampaa rokotetuilla.
Minulla oli, perhe ollut negaa ja oireetonta.
Puolisolla korona, itsellä ollut vain lieviä oireita välillä. Ajattelin etten ota kolmatta rokotetta jos mullakin korona, Mutta kotitestit näyttää negaa joten kai se rokote on otettava (että pääsee joskus matkustamaan).
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan, kun testit näyttää negaa, sanon, että ei olla sairastettu koronaa. Suvussani on niitäkin, jotka ovat sairastaneet koronan 2 kertaa vuoden sisällä.
Mitä olen sukulaisten jutuista ymmärtänyt, niin rokotetuilla taudin oireinen aika on kestänyt vähemmän aikaa kuin rokottamattomilla. Oireet ovat saattaneet rokotetulla olla jopa yhtä rajut, kuin rokottamattomalla, mutta toipuminen on ollut nopeampaa rokotetuilla.
Tää kyllä vaihtelee paljon. Itselläni rokotteet ja tauti tyyliin ärhäkkä flunssa joka meni ohi aika helposti, siskon perhe rokotettu ja jokainen todella kipeä kauemmin. Töissä myös kaikki aikuiset olleet vuorollaan ja vaihdellut oireisto ja kesto. Äiti on rokotettu ja tällähetkellä koronassa osastolla todella sairaana. Toisen siskon miehellä nyt vain vähän jotain oiretta.
Olen kolmatta päivää koronassa. Olen ottanut kolme rokotetta, viimeisestä 3 kk. Oireet: limainen yskä, nuha, kuume (minulle harvinaista), aivastelu, huonosti nukkuminen, vähän päänsärkyä ja lihaskipuja. On sitä vielä paljon liikkeellä. Töissä on ollut tänä vuonna paljon poissaoloja.
D) en tiedä