Minun BMI, kysyttävää?
Minun BMI on 45, en pidä itseäni lihavana. Kysyttävää?
Kommentit (26)
168cm/ 126,1 kg. Kukaan ei usko painoani, en näytä niin painavalta. AP
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:17"]
Minun BMI on 45, en pidä itseäni lihavana. Kysyttävää?
[/quote]
Asutko Sea Worldissa?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:21"]
[/quote]
Painat sellaiset 70 kiloa enemmän, kuin samanpituinen vaimoni. Voin vakuuttaa että paino kyllä näkyy (ja tuntuu).
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:21"]
[/quote]
Painat sellaiset 70 kiloa enemmän, kuin samanpituinen vaimoni. Voin vakuuttaa että paino kyllä näkyy (ja tuntuu).
[/quote]
No voi että.
Onko sulla muunlaisia hallusinaatioita?
Siis oikeasti nyt. Kukin painakoon, mitä lystää, mutta lihava olet todellakin.
Housuni ovat L kokoiset, en asu sea worldissä, syön joskus sipsejä, ei ole hallusinaatioita. Saan usein kehuja ulkonäöstäni. AP
En usko että käytät L-koon housuja t. 165cm 90kg L/XL-kokoinen
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:32"]En usko että käytät L-koon housuja t. 165cm 90kg L/XL-kokoinen
[/quote]
Kaikki ihmiset ovat erimallisia. Usko tai älä, juuri ostin "farkkulegginssit" ja ovat L
On 15, 8, 5,5, 3 ja 5kk vanhat lapset. AP
Painat kolme kertaa minun verran, hui! Miten olet päästänyt itsesi tuohon kuntoon?
En oikeastaan liiku hirveästi. Pihalla olen paljon, mutta en käy pitkillä lenkeillä. AP
Mittojen sijaan, mua kiinnostais enemmän lihaksen ja rasvan suhde,se kertoo muutenkin enemmän kuin pelkkä vaaka. Ootko käyny ikinä kehonkoostumusmittauksessa? Sulla luultavasti on paljon lhasta, jos et näytä 120kiloselta?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:59"]Mittojen sijaan, mua kiinnostais enemmän lihaksen ja rasvan suhde,se kertoo muutenkin enemmän kuin pelkkä vaaka. Ootko käyny ikinä kehonkoostumusmittauksessa? Sulla luultavasti on paljon lhasta, jos et näytä 120kiloselta?
[/quote]
En ole käynyt.. voisi käydäkkin. Ja ystäväni järkyttyi, kun kuuli painoni.. todistin vaa'alla.. ei meinannut uskoa. AP
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 21:01"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:59"]Mittojen sijaan, mua kiinnostais enemmän lihaksen ja rasvan suhde,se kertoo muutenkin enemmän kuin pelkkä vaaka. Ootko käyny ikinä kehonkoostumusmittauksessa? Sulla luultavasti on paljon lhasta, jos et näytä 120kiloselta?
[/quote]
En ole käynyt.. voisi käydäkkin. Ja ystäväni järkyttyi, kun kuuli painoni.. todistin vaa'alla.. ei meinannut uskoa. AP
[/quote]
Kannattaa joskus käydä, siitä saa vähän erilailla tietoa omasta kehostaan! Onhan se ihan eri asia olla pelkkää löllöö kuin lihasta.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:23"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:21"]
[/quote]
[/quote]Vaimosi taitaa lähinnä olla anorektikko.
Kerro mittasi? T. 157cm/120kg.