Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki on jo "sovittu".. nyt mua alkoi mietityttämään

Vierailija
21.09.2015 |

Kaiken piti olla kunnossa ja ok. Molemmat haluaa kolmannen lapsen. Yritys jo aloitettu tosin tälle kiertoa ei onnistunut kun kuukautiset alkoi. Yhtäkkiä muhun iski tunne että onko tämä nyt oikein onko tämä oikeasti sitä mitä haluan? Tiedän että kadun vanhana mummona jos ei sitä kolmatta lasta tule. Mutta silti aloin miettimään. Onko musta siihen pyöritykseen neuvolakäynnit, synnytys se huoli pienestä ihmisestä. Tipunko työelämästä jos olen poissa 3v? voinko enää koskaa ajatella että lähtisin opiskelemaan? en tiedä mikä mun yhtäkkiä tuli... olenko mä jänistämässä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oletkin luopunut itsekkyydestä ja hoksannut ettei kenenkään lapsen etu ole syntyä tähän maailmaan enää.

Vierailija
2/8 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle riittää 2 lasta. Et kadu mummona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jollet voikaan enää raskautua? Mitä silloin tarkalleen ottaen katuisit? Sitä että sait jo kaksi lasta? Katuisit sitä ettei kehosi enää saanut lasta aluille?

Vierailija
4/8 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on ihan eri asia sitten jos ei raskautua voi sitten se pitää vaan hyväksyä. nythän asia ei kuitenkaan niin ole. ap

Vierailija
5/8 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka vanhoja aikaisemmat lapset, kuinka itsenäisiä ja pystyykö auttamaan.

Vierailija
6/8 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat jo aika isoja. 11v ja 7v. ap

Vierailija
7/8 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kolmas lapsi onkin erityislapsi tai vaikeasti sairas? Jollet ole aivan varma kolmannesta (jonka todennäköisesti miellät terveeksi 'perus'lapseksi), niin miten luulet reagoivasi jos kolmas tulee ja kaataa koko perheidyllin päälaelleen?

Vierailija
8/8 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:56"]Mitä jos kolmas lapsi onkin erityislapsi tai vaikeasti sairas? Jollet ole aivan varma kolmannesta (jonka todennäköisesti miellät terveeksi 'perus'lapseksi), niin miten luulet reagoivasi jos kolmas tulee ja kaataa koko perheidyllin päälaelleen?
[/quote]
Tällä logiikalla ei vois sitten hankkia ainuttakaan lasta. Tällaisia asioita kun ei voi etukäteen tietää. Toki riskin voi minimoida osallistumalla ultriin ym seulontoihin. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi