Onko hoitajien lakko seurausta kokoomus-jasenyydestä?
Tuliko seurattua oikeistopolitiikkaa ymmärtämättä että tämä onkin duunariammatti ja oikeasti joku sdp tai vasemmisto ajaisi omaa asiaa hieman paremmin.
Kaikki mulle heti nyt. Jeesus, Jumala, hoitaja.
Kommentit (6)
Mitä lisäarvoa Kokoomus on koskaan tuonut hoitajille, paitsi tyhjiä lupauksia?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta jännä että Tehyn puheenjohtaja kritisoi nimenomaan tätä hallitusta.
Eikö SDP:n johtama hallitus Vasemmistoliiton kanssa pitäis olla työläisen paratiisi?
Olen antanut ymmärtää, että ongelmat ovat olleet hoitoalalla jo ennen ennen joulukuuta 2019. Korjatkaa alasta tietämätöntä, jos olen ymmärtänyt tämän väärin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä lisäarvoa Kokoomus on koskaan tuonut hoitajille, paitsi tyhjiä lupauksia?
Ostihan kokoomus yhden vaalivoittonsa korottamalla hoitajien palkkoja. Ehkä se teki hoitsuista kokoomuksen kannattajia?
Kokoomuslaisen arvo on korkea. Se vaatii kunnon palkan. 4000 euroa keskimäärin ja 5000 parhaille on asiallista.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuslaisen arvo on korkea. Se vaatii kunnon palkan. 4000 euroa keskimäärin ja 5000 parhaille on asiallista.
Tuollaiset 4-5 tonnia ovat kokoomuslaisille minimipalkkoja. Tässä alkaa ymmärtää miksi hoitajat vaatii tuollaisia tonnin korotuksia. Nehän pelkää että kohtuullisella palkalla heidät samaistetaan duunareihin.
En tiedä, mutta jännä että Tehyn puheenjohtaja kritisoi nimenomaan tätä hallitusta.
Eikö SDP:n johtama hallitus Vasemmistoliiton kanssa pitäis olla työläisen paratiisi?