Jo on aikoihin eletty: tihhulit pitää Räsäsen syytteistä vapautumista todisteena rukoilun voimasta ja Jumalan olemassaolosta
Tsiisus noitten tihhulien kanssa. Päivän selvää että kun Räsänen vapautui syytteistä ja oikeus kumosi valtakunnansyyttäjän nostaman kanteen niin siinä ei ole kyse mistään rukouksen voimista eikä jumalallisesta väliintulosta, vaan kyse on ihan siitä että suomalainen oikeuslaitos toimii kuten toimii. Mutta tihhulit ei tätä ymmärrä vaan huutaa nyt joka paikassa että heidän satu-Jumalansa on totta ja rukous toimii kun Räsänen ei ole enää syytettynä. Mitä pellejä.
Kommentit (43)
1. Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.
2. Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä.
3. Pyhitä lepopäivä.
4. Kunnioita isääsi ja äitiäsi.
5. Älä tapa.
6. Älä tee aviorikosta.
7. Älä varasta.
8. Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi.
9. Älä tavoittele lähimmäisesi omaisuutta.
10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu.
Käskyissä se että olet Herran oma, on kaiken perusta.
Vierailija kirjoitti:
Jumala on, ei se todisteita tarvitse. Rukouksia Päiville. Näin se valtakunnansyyttäjäkin käännytetään taivaan porteilla ja saanee palaa Helvetin tulessa!
Tämä on kyllä aina niin naurettavaa. "Ei se todisteita tarvitse". Pakkohan sitä on tuollaista soopaa jankata, kun mitään todisteita ei ole.
Vierailija kirjoitti:
1. Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.
2. Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä.
3. Pyhitä lepopäivä.
4. Kunnioita isääsi ja äitiäsi.
5. Älä tapa.
6. Älä tee aviorikosta.
7. Älä varasta.
8. Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi.
9. Älä tavoittele lähimmäisesi omaisuutta.
10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu.
Ja mitenhän tämä liittyi aloitukseen?
4. Eteenpäin ihan huviä ajatuksia. Sinäänsä hauska, että kutonen on listassa, koska jumala kävi itse nusasemassa Marian paksuksi, vaikka hän olo Joosepin kanssa.
Vertauskuvallisesti, lista kuvaa isossa kuvassa millaiset asiat ovat jumalalle tärkeitä, ja joista poikkeamista voisi uskovien keskuudessa käyttää sanaa synti.
Tosin me kaikki olemme syntisiä ja tarvitsemme vapahtajaa. Omin voimin emme puhtaaksi tule.
Voisivat jo lopettaa tuon Päivin vainoamisen
mitä mä just luin? tämän ketjun perusteella voisi päätellä, että joku oikeasti vielä nykyään uskoo jumalaan???????????
Ohis. Onko täällä ketään, joka ei oisi koskaan elämässään sanonut kenellekään mitään loukkaavaa?
Jos on, niin hän on ainoa pyhimys.
Itse olisin istunut raastuvassa puolet elämästäni.
Vierailija kirjoitti:
mitä mä just luin? tämän ketjun perusteella voisi päätellä, että joku oikeasti vielä nykyään uskoo jumalaan???????????
Kyllä , mie uskon Jumalaan, Isään, Kaikkivaltiaaseen...
Räsänen on EPÄjumala ja sellaina tuomittava kuolemaan!
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti on vielä ihmisiä jotka uskovat tuohon tuhon ja sekasorron jumalolentoon.
Kaikki uskonnot pitäisi kieltää, tappamisen uhalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuka tai mikä on mie?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuka tai mikä on mie?
minun kissan nimi on Mie
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun rukoilu ei auttanut siinä, kun sukupuolineutraalia avioliittolaki hyväksyttiin. Siinäkö kohtaa Jumala ei ollut olemassa? Kuka sitten laittoi sateenkaaren taivaalle samaan aikaan? Saatanako?
Vai... olisiko niin, että Jumala rakastaa kaikkia yhtä paljon ja haluaa että homotkin pääsee naimisiin?
Miksi Jumala sitten ajaa näitä mielenvikaisia itsemurhiin?
Räsäsethän näitä onnettomia ajavat itsemurhiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti on vielä ihmisiä jotka uskovat tuohon tuhon ja sekasorron jumalolentoon.
Kiitos, uhoat juuri niinkuin raamattu kertoo niiden uhoavan joilla ei uskoa ole.
Kaikki ihmiset ovat Jumalan rakkauden kohteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, uhoat juuri niinkuin raamattu kertoo niiden uhoavan joilla ei uskoa ole.
sinne on tuhansien vuosien aikana keksitty vastaus kaikkea älyllistä vastaan ja hihhulit uskoo kaiken
Nyt pitääkin mennä usko teeveeltä katsomaan kokousta. moikka.
Vakavasti ottaen, sana synti on monelle vieras. Pohjimmiltaan raamattu kuvaa synnillä sitä mikä rikkoo jumalaa vastaan. Siis käsite on vieras monelle tänä päivänä, ollen jotain hengellistä. Siksikin on hassua että viedään asia oikeuteen. Pride- Häpeä yhteys on kaikille selvä maallisestikkin. Synti käsite ei kuulu oikeastaan maalliseen kielenkäyttöön.
Kymmenen käskyä ovat pohja sille miten ehkä maallisesti voi arvella hyvän ja pahan välistä suhdetta. Sekään ei kuitenkaan ole tyhjentävä luettelo.