Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuvat menkat

Nainen 26v
02.04.2022 |

Minua on vaivannut jatkuvat runsaat kuukautiset jo puolivuotta. Onko muilla kokemuksia vastaavasta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, muut on käyneet lääkärissä ja hoitaneet tuollaiset vaivat jo paljon aikaisemmassa vaiheessa.

Vierailija
2/10 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, jo vuoden ajalta. Ei kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesti tätä vaihetta n. 3 vuotta. Todella runsaat ja vain muutamia päiviä pahimmillaan välissä ennen kuin alkoi taas. Loppui sitten onneksi kokonaan n. puoli vuotta sitten.

N. 55

Vierailija
4/10 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesti tätä vaihetta n. 3 vuotta. Todella runsaat ja vain muutamia päiviä pahimmillaan välissä ennen kuin alkoi taas. Loppui sitten onneksi kokonaan n. puoli vuotta sitten.

N. 55

Yksi kysymys, miksi?

Ap on 26-vuotias ja sinulla tuplasti vanhempana vaihdevuodet. Mutta miksi te naiset haluatte vuotaa kuiviin, eikö lääketieteestä voisi saada edes jotain apua tuollaiseen?  

Vierailija
5/10 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, saitko tuollaisia oireita covid-rokotteen jälkeen? Minulla tullut megalomaanisen runsaat menkat rokotteen jälkeen noin 4kk ajan. Sitten rauhoittuneet taas. Kavereilla samanlaiset kokemukset. Syytä ei tietenkään tiedetä.

Vierailija
6/10 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N. 55

Yksi kysymys, miksi?

Ap on 26-vuotias ja sinulla tuplasti vanhempana vaihdevuodet. Mutta miksi te naiset haluatte vuotaa kuiviin, eikö lääketieteestä voisi saada edes jotain apua tuollaiseen?  

En ole tuo, vaan nro 2. Koska se ei ole läheskään aina naisen oma päätös, mitä tehdään tai miten hoidetaan. Siitä päättää lääkäri, gynekologi.

Esim itselleni ei ole muuta hoitoa tarjottu kuin ei hormonivalmisteiden kokeiluja. Olen ottanut lukemiani vaihtoehtoja esille, mutta turhaan. Itse olisin valmis jo poistattamaan koko kohdun.

Vierailija
7/10 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteen tyypillinen sivuvaikutus

Vierailija
8/10 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N. 55

Yksi kysymys, miksi?

Tuskinpa kukaan haluaa vuotaa kuiviin. Jos olisit edes joskus kokenut raudanpuutetta, et kyselisi noin tyhmiä.

Vierailija
9/10 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N y t H E T I l ä ä k ä r i i n !!!!!!!!

Vierailija
10/10 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N. 55

Yksi kysymys, miksi?

Tuskinpa kukaan haluaa vuotaa kuiviin. Jos olisit edes joskus kokenut raudanpuutetta, et kyselisi noin tyhmiä.

Olen kokenut. Minulla runsaiden vuotojen syynä olivat myoomat. Kun ne poistettiin, myös vuodet muuttuivat normaaleiksi. Syön rautakuurin edelleen vuosittain. Minulla ei ole enää raudanpuutetta, sekä hb- että ferritiinarvot ovat normaalit. Ymmärsitkö? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi