Mies on niin hellyydenkipeä!
En enään kestä jatkuvaa suukottelua, halailua ja jos katsotaan telkkaria, niin silloinkin pitää kokoajan silitellä ja suukotella.
Miehen käytös ahdistaa, antaisi edes vähän tilaa! Ei olla tavattu nyt neljään päivään, ja lupasin tänään tavata, mutta en kestä taas sitä kokoajan kiinni toisessa olemista...
Kommentit (27)
Naiset, tuo suhtautuminen miehiin voi olla keskeinen syy miehelle pettää teitä ja käydä huorissa. Uskallan väittää, että naisen lämpö on enemmistölle miehistä tärkeää.
Sano hänelle käytöksestä, äläkä nillitä vauvapalstalla.
Tiedän tunteen. Mun ex oli samanlainen.
Jatkuvaa hellyyttä piti olla antamassa ja mua suukoteltiin, paijattiin ja lässyteltiin korvat täyteen :D
Ja kun ei oltu yhdessä, niin se pommitti whatsapp viesteillä kokoajan, ja jos en vastannut sen jokaiseen rakkausviestiin, niin siitä se sitten suuttui kun en ole hänelle mitään viitsinyt vastata
Olen sanonut siitä, mutta sitten se suuttuu ja loukkaantuu! Ap
Hyi, mä en voisi seurustella tuollaisen miehen kanssa. Ahdistavaa varmaan
Onhan se välillä tosi rasittavaa.
Jos vaikka kävelee ohi niin silloinkin täytyy hiplailla ja kosketella.
Ja se suuttuu todella herkästi. Tulee tunne, että joudun kokoajan mielistelemään ja olla lepyttelemässä, jos en halua suukotella.
Lisäksi mies haluaa kokoajan seksiä. Sain kaksi kuukautta sitten keskenmenon, ja mies ei voi ymmärtää etten halua harrastaa seksiä vielä.
Laittoi viikonloppuna viestin, kun olin tyttöjen kanssa ulkona " Meidän täytyy uudestaan miettiä tätä suhdetta, koska en saa yhtään hellyyttä" Voi elämä.
Haluatte elämältä eri asioita. Eli mitä tuossa pitäis tehdä? Erittäin yksinkertainen ratkaisu, keksitkö itse...?
Mulle kyllä kelpais romanttinen silittelijämies :)
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 09:23"]Haluatte elämältä eri asioita. Eli mitä tuossa pitäis tehdä? Erittäin yksinkertainen ratkaisu, keksitkö itse...?
[/quote]
Niinpä. Kidutatte vain tosianne. Mies niin paljoa läheisyyttä kuin haluaisi, sinä saat liikaa. Erotkaa, ei tule toimimaan.
Olisitte kiitollisia, ihme porukkaa olette.
Ette ansaitse miestä joka teillä on. Ansaittette pettävän vaimonhakkaajan.
kun mies ei näytä tunteita ne on paskoja sikoja... kun ne näyttää tunteita niin vituttaa
Tiedän tunteen ja se on ahdistavaa. Ei näköjään ole saanut sitä äidiltään tarpeeksi.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 09:33"]
Tiedän tunteen ja se on ahdistavaa. Ei näköjään ole saanut sitä äidiltään tarpeeksi. [/quote]
Ei vaan päinvastoin. On halattu ja suukoteltu paljon lapsena ja sen takia on hänelle normaalia.
Älä huoli, ap. Kyllä hellyydenosoitukset loppuvat ajan kanssa. Jossain vaiheessa sitten ihmettelet kuka on tuo ihminen, jonka kanssa asut.
Pidän itsekin läheisyydestä toki, mutta olisi kiva tehdä muutakin kun olla toisen ihmisen iholla kiinni.
Nukkumisestakaan ei tule yhtään mitään, kun aamuisin tuntuu etten saa henkeä, kun mies pitää koko yön niin tiukasti kiinni :D
Haluan, että miehellä on myös omaa elämää. Keskittyisi enemmän töihin, eikä joka puolen tunnin välein laita siirappisia viestejä ja kuinka ikävä on, vaikka juuri näimme.
Ehkä pitäisi olla onnellinen, mutta tunnen lähinnä itseni ahdistetuksi
Olet aika itsenäinen nainen. Lapsuudenkodissasi isä oli etäinen?
Ilmankos mulla suhteet kaatuilee. Minä olen juuri tuollainen suukottelija ja silittelijä.
Pitäis opetella ottamaan vaikka olut aina kun haluttaa kumppania koskea. Tosin saattaisi olla yhtä känniä siitä lähtien...
M46