Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäiset äidit, miten pärjäätte?

Vierailija
02.04.2022 |

Minulla ei ole kavereita ollenkaan, jos yhtä pitkäaikaista nettituttua ja omaa miestä ei lasketa. Pyörin someissa, mutta sielläkin olen hyvin yksityinen, ns. "näkymätön". Muutimme mieheni ja lapsemme kanssa vuosi sitten uudelle paikkakunnalle joten sukulaisenikin jäivät taakse vaikka se ei kyllä hirveästi tilanteeseemme vaikuttanut sillä ei juurikaan olla tekemisissä. Haluaisin että lapsellani olisi leikkikaveri ja minulla äitiystävä oikeassa elämässä jonka kanssa jutella kaikkea, naiseudesta, äitiydestä, elämästä. Mieheni kanssa puhutaan joka päivä samat asiat, elämä on hyvin arkista joten vaihtelua ei tule koska elämme samaa elämää. Kaipaisin siis uusia tuttavuuksia. Mutta mistä? Emme ole päässeet käymään missään kerhoissa koronatilanteen takia, kaikki on ollut kiinni. Facebookin ja whatsappin ryhmät on jo koluttu eikä sieltä löytynyt ketään. Kohta mies palaa töihin ja jään päivisin yksin kotiin kököttämään. Olisi kiva saada päiviksi sitä kirppariseuraa edes.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääkaupunki seutu on äiti lapsi kerhoja. Ties mitä asukastaloissa äiti lapsi juttuja. Kirkollakin kerhot ja leikki puistoilla äiti-lapsi ihan vauva ikäisille.On jopa perhekahviloita ymTäytyy sielläkin olla.Jos ette asu korpi kusen alla? Kysy kirkolta tai sosiaalivirastosta,neuvolasta,saat tiedon.

Vierailija
2/3 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Oletko mistä päin?

Itselläni sama tilanne ja kaipaisin kovasti lapselle leikkikaveria ja itselleni myös äitiystävää.

Ite olen Lapista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt korona on helpottanut ja monet avoimet ladtemkerhot ja muskarit toimii taas. Tai mene alkajaisiksi vaikka paikalliseen leikkipuistoon sellaiseen aikaan kun siellä on muitakin ja ala jutella jostain helposta asiasta, siitä se tutustuminen lähtee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi