Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta alkaa taas jouluhysteria. Ahdistaa jo valmiiksi.

Vierailija
03.10.2006 |

Olen aivan kurkkua myöten täynnä joulun tavarahysteriaa, siksi sitä kai voisi nimittää. Kaikki juoksevat pää kolmantena jalkana kaupoissa jyräten kanssaihmiset kadun tasoon -vain tavaran tähden! Ja sitten aattona on jokaisessa kodissa kamala määrä hienoja papereita revittynä, hirveästi ylimääräistä krääsää ja tilit nollilla. Mitä järkeä?!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, ahdistaa sen takia, kun ei ole varaa ostaa lahjoja. Tuskin edes kinkkua syödään.

En ymmärrä sitä, että annetaan kymmeniä lahjoja, mutta olisi kiva lapsille edes yksi ostaa...

Vierailija
2/6 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvi panikoida sitten jouluruuhkissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on vaan ajoissa ostoksilla ja siivoilee, muuten siitä tulee helvettiä.... mitä se totuuden nimissä on aika usein ollut. Mut kyllä sekin unohtuu ku joulupöytään istuu.

Vierailija
4/6 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän jouluun tuo lisäjännistystä sekin, että mulla on laskettu aika 16. joulukuuta. mummi onkin tulossa jouluksi meille, varmistamaan joulusapuskat yms. mikäli joudun synnärille.

Vierailija
5/6 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monena vuonna olen tehnyt itse lahjoja, säästäen siten rahaa. Tykkään myös itse tekemisestä. Mutta aikapula tulee vastaan, ajan itseni piippuun värkkäämällä koko ajan jotakin. Ei kiitos enää sitä tänä vuonna!

Olemme ehdottaneet sitäkin, että vain lapsille ostettaisiin joululahjoja, mutta ei onnistu. Kaksi vuotta sitten " sovimme" niin, mutta me olimme ainoat jotka siitä pitivät kiinni :(

Hemmetin ärsyttävää koettaa vängällä keksiä jokaiselle jotakin! Voishan sen jo nyt aloittaa, jos vaan keksisi, että mitä sitä alkaisi haalia. Mutta typerää se on joka tapauksessa.

ap

Vierailija
6/6 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meillä ostetaan nyt kun on halpaa ja alennuksia, joulun allahan mikään ei ole alennuksessa. Rahaa on mennyt oman perheen ja kummilapsien lahjoihin n 200¿, vielä pitäs anopit muistaa jotenkin, mutta voiton puolella ollaan, saa muut tapella jouluruuhkassa, meillä leppoisia kotihetkiä silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä