Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies + urahaaveet = dilemma

Vierailija
20.09.2015 |

Avomieheni on alkanut tykkäämään huonoa uranluomisestani. Olen 21-vuotias ja toistaiseksi vielä opiskelija. Tällä hetkellä olen lukukauden kestävässä pakollisessa työharjoittelussa ulkomailla (Euroopassa). Reilun vuoden kuluttua syksyllä minun pitäisi valmistua. Haluan tehdä töitä kansainvälisessä ympäristössä, ja työnhakuani helpottaakseni olen ajatellut mennä vielä valmistumisen jälkeen toiseen n. 6 kk harjoittelujaksoon ulkomaille, mahdollisesti Aasiaan. Tästä kuultuaan mies pahoitti mielensä ja epäilee nyt varmaan, haluanko olla hänen kanssaan oikeasti. Olemme seurustelleet kolme vuotta ja siitä kaksi asuneet yhdessä. Ensimmäinen vuosi meni kaukosuhteessa (näimme noin joka toinen viikonloppu) ja sekä minun että miehen mielestä tällä hetkelläkin kaukosuhde onnistuu meiltä hyvin. Sitäpaitsi, asuisin kokonaisen vuoden yhdessä ennen uuteen harjoitteluun lähtöä. Eikö ole melko kohtuutonta suutahtaa tälläisestä? Mies on jo valmistunut ja vakinaisessa työpaikassa, mutta työ ei ole siirrettävissä ulkomaille eikä miehen kielitaidot ole kummoiset. Pidämme molemmat matkustelusta, haluamme yhteisiä lapsia ja tulemme erinomaisesti toimeen appivanhempiemme kanssa. Eikö mieheltä voisi siis olettaa vastaantulemista? Olen kuitenkin niin nuorikin vielä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi