Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Argh...kaukosuhteet ovat rasittavia

Vierailija
20.09.2015 |

Olen seurustellut miehen kanssa kolme vuotta eri paikkakunnilla (välimatkaa 200km)
Nähdään joka toinen viikonloppu pe-ma tai pe-su.
Ikävöin tosi nopeasti, kun lähden kotiin ja odotan aina seuraavaa tapaamista.

Eilen tulin miehen luokse, ja tänään se on pelkästään tehnyt omia asioita ja tekee töitä. Nyt se rupesi katsomaan jalkapalloa, eikä voi ajatella yhtään tehdä jotain yhdessä, kun lähden huomenna kotiin. Tuntuu tosi parisuhteelta....Huoh

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies ei välitä susta tarpeeksi?

Vierailija
2/18 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on erikoista, jos mies ei pysty keskittymään parisuhteeseen, kun olette noin vähän aikaa yhdessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos piristäisit suhdettä nussimalla jotain toista sen selän takana?

Vierailija
4/18 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olette viikonloppuna puuhaillut?

Vierailija
5/18 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen olimme syömässä ja viettämässä vähän iltaa ulkona.

Tänään mies on käynyt salilla, tehnyt töitä ja nyt sitten katsoo jalkapalloa.

Mitä minä olen tehnyt : Siivonnut,tehnyt ruokaa ja toiminut miehen seksileluna.

Mua rupes niin ottamaan pannuun, että lähdin ulos yksin kävelylle ja mies ei näe edelleenkään mitään ongelmaa. Ap

Vierailija
6/18 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:22"]Eilen olimme syömässä ja viettämässä vähän iltaa ulkona.

Tänään mies on käynyt salilla, tehnyt töitä ja nyt sitten katsoo jalkapalloa.

Mitä minä olen tehnyt : Siivonnut,tehnyt ruokaa ja toiminut miehen seksileluna.

Mua rupes niin ottamaan pannuun, että lähdin ulos yksin kävelylle ja mies ei näe edelleenkään mitään ongelmaa. Ap
[/quote]

Mitä sen sitten sun kanssa pitäisi tehdä? Mene sen kainaloon katsomaan telkkua ja pyydä, jos voisitte katsoa jotain leffaa tms.?

Vierailija
7/18 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin vain, että mies voisi keskittyä vähän enemmän parisuhteeseen.
Muttajoo, ehkä miehet ovat vaan niin putkiaivoja

Vierailija
8/18 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä valitat? Mitä? Olet sitoutunut etäsuhteeseen.. Elä niillä ehdoilla. Ja valitettavasti ilm miehesi työ vaatii sunnuntaityötä. Ei kivaa, mutta.. Vastaat itse valinnoistasi, mikä mättää. Kuulosti toi seksilelu ihan kamalalta. Miksi teet niin, ellei haluta. Et saa nyt sympatiaani. Sori.

Vierailija
9/18 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaikuttaa aika itsekkäältä. Oletteko minkäikäisiä?

Vierailija
10/18 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ikäeroa, mutta en halua kuunnella miten paljon meillä on ikäeroa ja miestä ei kiinnosta kuin seksi kommentit.

Olen siis 23-vuotias ja mies 40-vuotias. Ap

Vierailija
11/18 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua sanoa pahalla, mutta ehkä itsekin tiedostat viestistä päätellen, että mies haluaa tiettyä asiaa?

Ei vaikuta ainakaan tasapainoiselta suhteelta, jos mies ei panosta yhtään suhteeseen ja haluaa vain harrastaa seksiä :(

Vierailija
12/18 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoithan sen itsekin, että olet toiminut miehen seksileluna. Kuulostaa siltä, että mies ajattelee, että on ihan kiva nähdä sua silloin tällöin, niinä aikoina kun et oo paikalla hänellä saattaa olla vaikka muita naisia.

Sinuna en ihan kauheasti tuohon suhteeseen panostaisi.

Ehkä sun kannattaisi alkaa oikeasti tapailemaan muitakin, jos vaikka tapaisit sellaisen miehen, joka oikeasti susta välittää.

Ja ei oo väärin, vaikka tapailisit samaan aikaan kahtakin. Tuo mies vaikuttaa tekevän samalla tavoin.

Jos mies on kiinnostunut naisesta, haluaa tämän kanssa tehdä asioita. Nyt puhun kokemuksesta...on ollut sellaisia miehiä, jotka on olleet kiinnostuneita minusta oikeasti, mutta myös niitä, jotka ei sitä ole valitettavasti olleet - ainakaan tarpeeksi.

Laske mies menemään ja etsi itsellesi sellainen mies, joka välittää.

Lisäksi sanoisin, että sun ei kannata lähteä mihinkään uusperhevirityksiin mukaan - kuulostaa siltä, että miehellä on lapsia, jos voitte tavata joka toinen viikko. Olet niin nuori, ja voit hyvin perustaa perheen miehen kanssa, jolla ei lapsia aiemmista liitoista ole. (Uusperheviritykset on aina hankalia - miksi ihmeessä lapseton nuori ihminen haluaisi sellaiseen mukaan nelikymppisen miehen kanssa?)Mun mielestä aivan järkivalinta - varsinkin, kun tää mies ei nyt niin aidosti kiinnostuneelta sinusta edes vaikuta.

Vierailija
13/18 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:50"]En halua sanoa pahalla, mutta ehkä itsekin tiedostat viestistä päätellen, että mies haluaa tiettyä asiaa?

Ei vaikuta ainakaan tasapainoiselta suhteelta, jos mies ei panosta yhtään suhteeseen ja haluaa vain harrastaa seksiä :(
[/quote]

No, eivätkö he olekaan tehnyt jo kaikenlaista? Miten siis panostaa? Jos miehen pitää tehdä töitä? Eikö se ole ihan ok? Miksei voi käydä salilla? Miksei voi katsoa telkkaria? Siis mitä oikeasti pitäisi aitten tehdä!?

Vierailija
14/18 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen ikäero

Vierailija
15/18 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tää osoittaa sen, että tollanen 17 v. ikäero ei toimi. Ehkä mies pitää naista tosiaan vaan lelunaan, liian nuorena otettavaksi tosissaan.

Vierailija
16/18 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on lapsia edellisestä avioliitosta. Ap

Vierailija
17/18 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa kurjalta... Miksi olet vielä siellä, jos mies kohtelee noin välinpitämättömästi? Olet todella nuori ja mun mielestä tuhlaat aikaa tuohon mieheen

Vierailija
18/18 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan enään tiedä miksi olen täällä. Tosi kurja fiilis tällä hetkellä.

Ei olla tehty tänään juuri mitään yhdessä ja harmittaa, kun haluan enenmän yhdessäoloa.

Mies katsoo nyttenkin telkkaria ja olen yrittänyt keskustella, että musta tuntuu vähän kurjalta. Ei se tajua. Ap