Näköjään täällä ei saa keskustella myöskään SPR:n toiminnasta...
Aika jännittävä Aihe Vapaa tämä. Ehdotetaan uutta nimeä palstalle, ehdotuksia tulemaan!
Kommentit (45)
Oikeastihan tämä on "haistakaa keskustelijat vittu" -palsta. En oikein itse osaa nähdä palstan pelleilyä enää muuna kuin keskisormen näyttönä meille.
Miksi SPR sitten saa yhä harjoittaa kusetuskyräilytoimintaansa kun kerran aiheesta ei saa edes7122 puhua??
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:14"]
Jos olen oikeasti huolissani siitä miten maahanmuuttajien läheisyydessä pitää toimia niin onko se väärin? Jos pohdin mielessäni esim. sairauksia jotka kotimaassa on vieraita meille? Jos pohdin miten pitäisi pukeutua? Miten varautua siihen, että kylälle tulee useita maahanmuuttajia? Onko tämä kaikki väärin? Onko siis parempi tunkea pää pensaaseen ja opettaa lapsille välttelemään maahanmuuttajia, koska minulla ei ole itselläni vastauksia kysymyksiini? Tällä keinon opetan lapsilleni rasismia, eikö?
[/quote]
Olen huomannut saman, että tämä palsta ei anna mahdollisuutta keskustella sopivan kriittisesti, mutta samalla omiakin uskomuksia kyseenalaistamalla, koska viestit poistetaan aina ennenkuin on päässyt syvällisempään keskusteluun. Kyllä minäkin haluaisin keskustella siitä, miten mamut saadaan kotoutettua tänne niin, että he ymmärtävät meidän kultuurimme tavat ja kunnioittavat niitä. Siitä lähtisi myös kantasuomalaisten kunnioitus mamuja kohtaan. Vastavuoroinen ymmärrys ja hyväksyntä toisen tapoja kohtaan siten, että sellaista ei voi tehdä, mikä on tämän maan vastaista. Mutta ei voi keskustella. Ei.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:14"]Jos olen oikeasti huolissani siitä miten maahanmuuttajien läheisyydessä pitää toimia niin onko se väärin? Jos pohdin mielessäni esim. sairauksia jotka kotimaassa on vieraita meille? Jos pohdin miten pitäisi pukeutua? Miten varautua siihen, että kylälle tulee useita maahanmuuttajia?
Onko tämä kaikki väärin? Onko siis parempi tunkea pää pensaaseen ja opettaa lapsille välttelemään maahanmuuttajia, koska minulla ei ole itselläni vastauksia kysymyksiini? Tällä keinon opetan lapsilleni rasismia, eikö?
[/quote] Jos asioista, negatiivisistakin, puhuttaisiin mediassa avoimesti, se vähentäisi maahanmuuttajiin kohdistuvaa vihaa ja pelkoa. Nykyinen meininki varmasti vain lisää näitä, koska ihmiset kokevat ettei mediaan ja päättäjiin voi luottaa.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:15"]Oikeastihan tämä on "haistakaa keskustelijat vittu" -palsta. En oikein itse osaa nähdä palstan pelleilyä enää muuna kuin keskisormen näyttönä meille.
[/quote] Miksi me vielä olemme täällä?
http://media.getchute.com.s3.amazonaws.com/assets/images/722144093/original-722144093-MS2Fntnwd.png
sanoman uus logo vois olla tässä.
Äsken oli ketju Hesarin uutista koskien, jossa suomalaisia opiskelijatyttöjä kehoitettiin peittämään itseään. Se poistettiin. Aika paksua; kyse on valtakunnan ykköslehden uutisesta!
Ja itse aiheeseen: jos kerran muslimeita varten aletaan laittamaan "huivia kaulaan" kuten jutussa ehdotettiin, kai sitten myös poistetaan tietyt kerroksen numerot / luokkanumerot käytöstä koska aasialaiset ovat niiden suhteen taikauskoisia? Ja missä viipyy intialaisten suosima, tuliseksi maustettu kasvisruoka? Jne.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:19"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:14"]Jos olen oikeasti huolissani siitä miten maahanmuuttajien läheisyydessä pitää toimia niin onko se väärin? Jos pohdin mielessäni esim. sairauksia jotka kotimaassa on vieraita meille? Jos pohdin miten pitäisi pukeutua? Miten varautua siihen, että kylälle tulee useita maahanmuuttajia? Onko tämä kaikki väärin? Onko siis parempi tunkea pää pensaaseen ja opettaa lapsille välttelemään maahanmuuttajia, koska minulla ei ole itselläni vastauksia kysymyksiini? Tällä keinon opetan lapsilleni rasismia, eikö? [/quote] Jos asioista, negatiivisistakin, puhuttaisiin mediassa avoimesti, se vähentäisi maahanmuuttajiin kohdistuvaa vihaa ja pelkoa. Nykyinen meininki varmasti vain lisää näitä, koska ihmiset kokevat ettei mediaan ja päättäjiin voi luottaa.
[/quote]
Juurikin näin. Kuten mikä tahansa tunne, jos sitä ei saa millään lailla purkaa, se tulee ulos jossain vaiheessa kontrolloimattomasti. Minä haluaisin vastauksia aiheellisiin kysymyksiin liittyen esim. mamuihin. Kun en saa mahdollisuutta edes keskustella asioista, ärsyynnyn vielä lisää. Koen, että suuni tukitaan ja minua ei kuulla. Se herättää raivoa, joka saattaa sitten oikeasti kanavoitua mamuihin, vaikka alunperin olisin vain halunnut puhua ja saada näkemystä asioihin.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:19"]Kohta tämäkin ketju poistuu...
[/quote] Taatusti, koska joku sanoi v-sanan. Se on kiroilua, ja siten sääntöjen vastaista, joten koko ketju poistoon vain..
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:20"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:15"]Oikeastihan tämä on "haistakaa keskustelijat vittu" -palsta. En oikein itse osaa nähdä palstan pelleilyä enää muuna kuin keskisormen näyttönä meille. [/quote] Miksi me vielä olemme täällä?
[/quote]
Koska emme ole vielä keksineet, minne muualle siirtyisimme. Mihinkään mv-keskusteluihin en halua mennä. Olisiko ellit.fi hyvä vaihtoehto?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:10"]
Taidan lopettaa Meidän Perheen tilauksen. Sääli sinänsä, pidän lehdestä kovasti, mutta en voi sietää tätä propagandaa ja asiallistenkin mielipiteiden sensurointia.
[/quote]
lopettakaa kaikki
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:20"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:15"]Oikeastihan tämä on "haistakaa keskustelijat vittu" -palsta. En oikein itse osaa nähdä palstan pelleilyä enää muuna kuin keskisormen näyttönä meille. [/quote] Miksi me vielä olemme täällä?
[/quote]
Koska emme ole vielä keksineet, minne muualle siirtyisimme. Mihinkään mv-keskusteluihin en halua mennä. Olisiko ellit.fi hyvä vaihtoehto?
[/quote]
Ehkä pitäisi tosiaan perustaa se oma palsta, kuten täällä on ehdotettu.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:20"]
[/quote]
[/quote]
Ehkä pitäisi tosiaan perustaa se oma palsta, kuten täällä on ehdotettu.
[/quote] Kyllä! Kuka vain osaisi tehdä...
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:24"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:20"]
[/quote]
[/quote]Mv:llä on jotain mielenkiintoisia linkkejä välillä, mutta en hyväksy uusnatsiutta, enkä tykkää niistä Hitlerin kuvista. En tykkää kiroilusta enkä Venäjän propagandan auttamisesta Suomea vastaan.
Minulla ei ole mitään ulkomaalaisia vastaan mutta en silti ole pää pensaassa sen suhteen mitä islam tulee aiheuttamaan Euroopalle. Isiksestä nyt puhumattakaan.
Minä haluaisin keskustella juuri siksi, että meidän maalaiskylällä ei ole muita kuin kantaväestöä. Ei ole vuokratalojakaan... Mutta tuohon 10km päähän tulee suuntaan jos toiseen maahanmuuttajia. Miten ohjeistan lapsiani kohtaamaan heidät?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 14:12"]Modelinja on kiristynyt viimeisen puolen vuoden aikana niin paljon, ettei täällä synny enää mielenkiintoisia keskusteluja kun aivan asiallisetkin ketjut menevät poistoon. Esim. eilen joku aloitti ketjun siitä, ettei kukaan näyttänyt antavan keräykseen rahaa. Siihen vastasi pari, joilla oli sama kokemus, mutta kukaan ei alkanut asiattomaksi. Ketju oli poistettu kun parin tunnin päästä olisin katsonut, onko siihen kommentoitu lisää! Ennen poistettiin yksittäiset asiattomat viestit, nykyään lähtee koko ketju (vaikka sitten viiveellä). Miksi? Mistä täällä saa keskustella?
[/quote] Johan niitä tuossa on lueteltu, mistä saa keskustella: anopista, laihduttamisesta, miehen uskottomuudesta, haalareista...