Ihmettelen muutosta
Töissä on irtisanottu ja lomautettu työntekijöitä viimeisen parin kuukauden aikana. Toistaiseksi minun yksikköni on ollut turvassa kunnes viime maanantaina yksi henkilö meidän osastolla joutui irtisanottavaksi kuukauden irtisanomisajalla.
Kyseinen henkilö on sellainen joka usein juoruaa työpaikalla ja puukottaa srlkään. En ole ikinä vpinut luottas kyseisern henkilöön koska olen monta kertaa kuullut kun hän levittelee minusta perättömiä adioita.
Nyt kuitenkin osuimme samasn aikaan lounaalle kahdestaan juuri sen jälkeen kun hän oli saanut irtisanomisilmoituksen. Hän oli aivan maassa tietenkin ja samalla avautui minulle kaikesta henkilökohtaisesta.
Minua alkoi säälittämään tämä henkilö. Hän sairastaa vakavaa sairautta jonka takia oli melkein puoli vuotta sairauslomalla ja epäilee että mm. tämän takia joutui irtisanottavaksi. Aduu myös yksin eikä tiedä kuinka selviää taloudellisesti...
Minua alkoi säälittämään kyseinen henkilö ja mietin kuinka voisin auttaa häntä vaikka hän usein on ollut minua ja muita kohtasn todella töykeä.