stalkkaus facebookissa??
Näkeekö henkilö, joka ei kuulu kavereihisi, että oot käyny kyttäämässä hänen profiiliaan?
Kommentit (13)
Näkyy myös kellonajat milloin olet käynyt, ja mitä olet katsonut hänen sivuilta ja kuinka kauan.
Mä tykkäänkin kattella mun salaista ihastusta joka minuutti
Jaa no pitääpä katsoa omasta facesta kuka mua on stalkannut...neuvokaa mua mistä katson
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 12:55"]Mä tykkäänkin kattella mun salaista ihastusta joka minuutti
[/quote]
Olet ahdistavan oloinen ihminen
Vierailija kirjoitti:
Jaa no pitääpä katsoa omasta facesta kuka mua on stalkannut...neuvokaa mua mistä katson
Miten tämä toimii?
Olispa aika kauheaa, jos näin olisi
Tyypit, jotka käy stalkkaamassa tulee näkyviin listaan "ihmisiä, jotka saatat tuntea". On siinä tietty niitäkin, jotka on kavereiden kavereita, mutta myös näitä stalkkaajia. Tiedän satavarmasti kaksi ihmistä, jotka eivät takuuvarmasti ole keidenkään kavereideni kavereita (toinen ei ollut aiemmin edes aktiivinen facessa) ja tulevat tähän listaan. Kummankaan kanssa en halua olla tekemisissä.
Onko se stalkkaamista jos katselee netissä julkisesti jaossa olevaa tietoa? Ihan sama kuin jos katsoisi kaupan ilmoitustaululla olevia ilmoituksia.
kyllä